9 Kasım 2016 Çarşamba

İherb Alışverişim


Herkese merhabalar
Yine bir alışveriş yazısı ile sizlerleyim.

İherb sitesini ben Sergül Kato'dan gördüm.
Böyle değişik ürünler olunca denemeyi seviyorum.

iHerb.com doğal ürünler satan bir sitedir.
1996 yılında kurulmuş ve  iki dağıtım merkezi vardır. Bunlar Kaliforniya ve Kentucky'dir
Sağlık, gıda mağazaları ve doğal eczane ürünleri bulabilirsiniz.




Ben Red Velvet Cupcake olan yani kırmızı kadife cupcake olanlı bir çay sipariş verdim.
Böyle bir çayın tadı nasıl olur merak etmiyor değilim. Henüz daha içmedim ama içer içmez sosyal medya hesaplarımdan duyururum.


Ptt kargo ile geldi. Ben siparişimi 27 ekimde vermiştim paket ise bana 9 kasımda geldi.
Yaklaşık 2.5 haftada elime ulaştı.


 İçerisinde 18 adet çay var.
Fakat ilk defa yurtdışı alışverişi paketimi benden önce ptt kargo açıp kontrol edip geri paketlemişler.


Buda ptt'nin açtığı paket.
Kontrol etmelerini anlıyorum ama çayı ne diye açıyorsunuz.



 İçerisinde neler var onları yazmışlar. Bana çok fark geldiği için sipariş verdim umarım değer.


Ayrıca siteye mail ile kayıt olursanız ilk alışverişinizde 5$ indirim yapıyorlar.
Benimde bu ilk alışverişim olduğu için sadece kargo parasını verdim. Çaya para almadılar.
Benim ödediğim fiyat ise 12.46TL oldu. Zaten sitede TL cinsinden fiyatlarını yazıyorlar.
Çayın fiyatı da şuanda 10.34 indirim var. 

Kayıt olduğunuz zaman size bir kod verecek onu kopyalamayı unutmayın.
Sevgilerle Duygu :)

8 yorum:

  1. ilk kez duyduğum bir site ve çay neden özellikle bu çayı tercih ettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik geldi kuzum bana ilk defa bende böyle bir çay gördüm :)

      Sil
  2. benimde ilk kez duyduğum bir site ... cayıda merak ettim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yurt dışı alışverişi hiç yapmadım.Yazıyı okuyunca PTT kargonun yaptığına da anlam veremedim...Yakışmamış PTT'ye..Neyse en azından sağ salim ulaşmış ürünleriniz.
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen Google+ ekledim.Ben de sizi http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kontrol amaçlı diyerekten kendimi avutuyorum yoksa bırakmazdım peşini :) bende bakıyorum hemen bloguna

      Sil
  4. Ben de yaban mersinli yeşil çay sipariş vermiştim. Benimkini de açmışlar malesef. Yapacak bişey yok artık kalan sağlar bizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben denedim fakat tadını beğenmedim :) aynen öyle ama yanlış bir şey bir de geri içine koymuşlar dalga geçer gibi

      Sil