6 Mart 2018 Salı

2018 OCAK AYI FAVORİLER-- 2018 JAUNARY FAVORİTİES


Aylık favorilerimi ve yeni ürünlerden biraz sizlere bahsetmek istiyorum.
Genel olarak favorilerim de yeni yeni keşfettiğim ürünler var.
Ocak ayı için biraz geç oldu ama kusura bakmayın.


Physcans formula markasına ait bu aydınlatıcı stick diye geçen ürünü ben kapatıcı olarak baya sevdim ve ocak ayı boyunca yanımdan eksik etmedim.
Lr yağsız föndöten görüldüğü gibi baya baya kullandım ve hala da kullanıyorum.
Flormar indiriminde 10 TL'ye aldığım bu aydınlatıcı ocak ayı benimleydi.
Mark maskara yine ocak ayı boyunca severek kullandım. tombul bir fırçası var.
Farmasi vfx pro makyaj bazı bıraktığı his biraz yağlı gibi. sadece göz altı kısmıma bunu uyguluyorum.



Seval kozmetik'e ait bu kocaman transparan pudraya bayıldım. İçerisinde simler var ama çok doğal duruyor.
Avon cherish parfüm küçük boyu ve kalıcı. Ay boyunca severek kullandım.


The pink ellys markasının patlama yapan bu paleti bende severek aldım fakat aynası kırık geldi. Farlarda sıkıntı olmayınca bende bir şey demedim ve kullanmaya devam ettim.
Renkler şahane aşırı pigmentli ve kalıcı bazı renkler tozutsada göz ardı edilebilir diye düşünüyorum.
Farmasi göz kalemi akma yapmıyor ama çıkartması biraz zor oluyor.
Estee lauder kaş kalemi ürün yanında hediye olarak geldi ve bu kadar yumuşak yapılı bir kalem kullanmadım. Rengi de tam uyuyor.
Kiko gloss tarzı sürünce hoş duruyor. Bu aralar glosslara taktım ruj pek kullanmıyorum.




9 yorum:

  1. pink ellys paleti alıp almamak arasında gidip geliyorum resmen :-/

    YanıtlaSil
  2. The pink ellys far paletinin renkleri çok hoş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. Far paletinin renkleri harikaymış.

    YanıtlaSil
  4. Bu paletin renklerini çok seviyorum ama daha açmadığım dokunmadığım paletler varken almasam diyerek kendimi durdursam da teslimiyet yakındır.
    @hs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende keşke almasaydım diyorum benimde elimde çok fazla var buna sıra gelmiyor bile

      Sil
  5. O fırça ne hoşmuş öyle @ke

    YanıtlaSil