17 Mart 2018 Cumartesi

İZLEDİĞİM KORE DİZİLERİ


Herkese merhaba
Benim kore dizisi manyağı olduğumu biliyorsunuz.
Bilmeyenlerde şimdi öğrendi diyebiliriz.
Şu zamana kadar izlediğim tüm dizilerin listesini sizler için derledim.


  1. Boys over flowers (ilk izlediğim kore dizisi. Ben sıkıldıkça açıp baştan sona izlerim)
  2. Playful kiss
  3. Emergency couple
  4. 49 days (bu dizide çok etkilenmiştim)
  5. Oh my ghosstess
  6. The masters sun
  7. Cheese in the trap
  8. İntroverted boss
  9. Tomorrow with you (bu kıza bayılıyorum yine baya etkilendiğim dizi)
  10. The heirs  
  11. The legend of blue sea (severek izledim)
  12. Angel eyes (bu diziye de bayılmıştım)
  13. Doctors
  14. Doctor stranger
  15. My secret romance (başrol için izledim)
  16. Suscipios partner
  17. Fight for my way (sıkıldıkça izliyorum)
  18. Nice guy
  19. Smile you (ilk kez bu kadar uzun ve izlenen bir kore dizisi gördüm)
  20. Uncontrollably ford (baya ağlamıştım)
  21. Oh my venüs (sıkıldıkça açar izler gülerim )
  22. Personal taste
  23. Strong woman do bong soon (baya komikti ve romantikti)
  24. You are beatiful (yarıda bıraktım)
  25. Moorim school
  26. Heartstrings
  27. Flower boy next door
  28. My girl friends is a gumiho
  29. Pinoccho
  30. W
  31. The liar and his lover
  32. Blood
  33. Birth or beauty (sıkıldıkça açar tekrar izlerim komedi)
  34. Cunning single lady (sıkıldıkça açar izlerim bir öncekindeki adam oynuyor)
  35. High society (türk vesiyonunu daha çok sevmiştim)
  36. Vampire flowers
  37. Splash splash love (tek bölüm ama efsane güzeldi)
  38. Sweet temptation
  39. To be contiuned
  40. Flatterer
  41. Start love
  42. secret
  43. kill me heal me
  44. Healer
  45. Fated to love you
  46. She was pretty
  47. Descendant of sun
  48. Goblin 
  49. Empress ki
  50. The moon that embraces the sun
  51. Black knight
  52. Sorry ı love you
  53. Man from the stars
  54. Its okey thats love
  55. The k2
  56. Secret garden
  57. Queen of ring (mini dizi ama harika)
  58. Seven first kisses (mini dizi ama çok çabuk bitiyor)
  59. 109 Strange things
  60. One line romance

4 yorum:

  1. Bi iki tanesi hariç hepsinii izlemişim demek bende liste yapsam böyle olacak 🤪 . Daha çok izle beraber tartışalım 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğim tarzda bulamıyorum ki :) ama şöyle bir 100-150 olsun o zaman tartışabiliriz :)

      Sil
  2. kız arkadaşım kuyruklu tilkiyi izlemiştim yıllar önce kardeşimle çok beğenmiştik şimdi de kiabı çıkmış kaçrmadık hemen aldık liste çok güzel olmuş diğer dizilere de göz atmak için sabırsızlanıyorum :) @çb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o diziyi pek sevemedim kız için izledim :)

      Sil