14 Mart 2018 Çarşamba

2018 YILI ŞUBAT FAVORİLERİ / 2018 FEBRUARY


Artık sizlere aylık favorilerime yazacağımı söylemiştim. 
Şubat ayında kullandıklarım da biraz değişim oldu.
Farmasi baz abartıldığı kadar yokmuş açıkçası ben pek beğenmedim. Kullanır mıyım şubat ayı boyunca kullandım fakat nasıl olduğunu anlamak için devam ettim yarısı bitti.
Lr fondöten bir önceki yazımda bahsettim ve görüldüğü gibi de baya baya sevdim az kaldı bitiyor.
seval kozmetik transparan pudra aşık oldum tek kelime yeterli :)


Nyx cosmetics'e ait cosmic metals far paleti elimden düşmedi. Tozutması dışında hiç bir olumsuz yönü yok. fiyatı 36 TL



Bu ay kullandığım fırçalar bunlardı.
Yeşiller bangood sitesinden unicornlar ise alixpressten.


Kalem ruj olarak bu ikisi şubat ayında hep benimleydi. Kalıcılıklar süper.
Oriflame ruj ise ara ara renklenmek istersem kullandım. Kalıcılık orta.
Estee lauder kaş kalemi geldiği ilk günden beridir benimle.


Pis bir sünger ve artık yıkanma vakti geldi. Ben ten ürünlerini sünger ile dağıtmayı seviyorum.
O yüzden bir çok süngerim var ama en güzelini hala bulamadım.

7 yorum:

  1. I like this palette:) great post:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de şu an HM'nin süngerini kullanıyorum ama bayağı eskittim. Senin gibi ben de sünger kullanmayı seviyorum. Farın renklerine bayıldım bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. NYX palette gözüm var :))

    YanıtlaSil
  4. vfx sabitleyici nasıl aceba bilgi verir misiniz almayı düşündüm ama emin olamadım @çb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence daha iyi ürünlerde var ben bu bitse tekrar almam canım :)

      Sil