18 Mart 2018 Pazar

LOREAL PARİS COLOR RİCHE MATTE LİPSTİCK


Herkese merhabalar,
Loreal rujlarından ilk kez kullanıyorum.
Daha önce hiç alıp denememiştim.
Rengi zaten şahane ötesi.


Hiç kullanılmamış rujun güzelliğine ne demeli ?
Ben bu görüntüyü çok seviyorum.
Kıyamıyorum kullanmaya :)



Rengine gelecek olursak bordo alt tonlu bir kiremit rengi de diyebiliriz.
Fakat şöyle bir şey de var.
Benim dudağımda da bu renk değil biraz bordomsu durdu.



Color riche matte 636 numara. Bu serinin farklı renklerine de bakacağım.

Sürümü kolay
Kalıcılık orta üzeri
Fiyatı indirimlerde uygun oluyor
Gratis,Watsons,Rossmann,Migros,Eveshop,Tshop gibi kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz.
İndirimde fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 21-22 TL civarında oluyor.

5 yorum:

  1. Ayy çok güzelmiş yaa :) Not ettim direkt olarak. Fiyatı da öyle çok pahalı değilmiş.

    YanıtlaSil
  2. rengi süper hakikaten nasıl görmemişim ben bunu -))

    YanıtlaSil
  3. Bu renge bayıldım tam benlik

    YanıtlaSil