1 Mart 2018 Perşembe

BİTENLER VE ÇÖPE GİDENLER ARALIK-OCAK-ŞUBAT #24

Biotige şampuan ; kuru,yıpranmış ve boyalı saçlar için olanı vardı. Normalde böyle şampuanlar saçlarımı sert yapar ve kurutur. Ama bunda böyle bir şey yaşamadım. Memnun kaldım.
Lr aloe vera ; Diş macunu her seferinde farklı marka tercih ediyorum.
Bundan da memnun kaldım.
Benri yüz yıkama jeli ; bir kaç kere denedim daha sonra bozuldu ve çöpe gitti.
Bee Beauty ; derinlemesine temizlik 3u 1 arada ürün hem peeling,hem temizleme jeli hemde maske olarak kullanabiliyorsunuz. Yarısına kadar bitirebildim yine çöpe gitti. İndirimde 5 TL civarında almıştım. Gratislerde satılıyor.


Huncalife keratin serisi şampuan ; Daha önce burada yazısını yazmıştım.
Huncalife keratin serisi saç kremi ; Yazısını daha önce yazmıştım.
Watsons tıraş bıçıkları ; kadınlara yönelik olarak üretilmiş. 2 bıçaklı. Memnun kaldım.


Revox kalıntı giderici şampuan ; Yarısına gelebildim daha sonra kapağı kırıldı ve içerisine su kaçtı. Bende dolayısıyla çöpe attım. Haftada 1 kullanıyorsunuz. Farklı şampuanların,saç kremlerinin ve maskelerin kalıntılarını temizlediğini vaat ediyor ama ben pek sevmedim.
Yves rocher tonik ; annem kullandı bende haftada 1 falan kullandım. Cildimde kötü bir etkisini görmedim.
Isana duş jeli ; Severek kullanıyorum mis gibi bal kokuyordu. Sürekli stokluyorum.
Revox sıvı saç kremi ; saç açıcı olarak kullandım bir ara kapağı kırıldı ve döküldü. Revox ürünlerinde ortak değişik bir koku var ama asla tarif edemiyorum. Bunda da yine vardı.


TT Mask elmalı maske ; Daha önce yazısını yazmıştım buradan bakabilirsiniz. 
Soft plus snail mask ; Cildime parlaklık kazandırdı. İçerisinde paraben ve parafin yok.
Mumuso maske ; Kokusu güzeldi. Uzun zaman önce kullandım etkisini de unuttum. 


🌸 @rossmannturkiye ısana asetonsuz oje çıkarıcı kaç kere bitirdim çok memnunum 🌸 @seacolor_ boyalarına bayılıyorum 
🌸 @splat_turkiye en sık kullandığım diş macunu markası 
🌸 @rocs_turkiye bu siyah paketli olana bayıldık bittikçe stoklayacağım ❤️
🌸 @martidermturkiye @safagindunyasi geçen seneki etkinliğinde tanıştığım bu makyaj temizleme suyu bitti ve gayet güzeldi 
🌸 @otacibitkisel sevmek ve sevmemek arasında kaldım 🙈


Rimmel london wake me up ; Föndöteni ilk aldığımda bayılarak kullandım daha sonra ise koyu renk gelmeye başladı ama bende zaten ürünü neredeyse bitirmiştim.
Gabrini bb cream ; Bir kere kullandım ve sivilce yaptı hemen attım çöpe.
Diadermine cc krem ; bunu annem kullandı ve bitirdi. 
Bana rengi koyu geldiği için vermiştim ona.
Rimmel london oje ; indirimli almıştım ve bitti Güzel kapatıcılığı var. Tek kat yeterli oluyor.
Catrice kalem far ; içerisinde toz ürün bulunuyordu. Ben aylarca sadece göz makyajımda bunu kullandım ve bitti. Sanırım sınırlı üretimdi bir daha bulamadım.
La girl concealer ; yurtdışından getiriyordum ve bayılarak kullandım. Şuan farklı bir rengini kullanıyorum. Fırsatınız var ise alın aldırın.
Farmasi bb göz altı kapatıcı ; Çok küçük ve çok çabuk bitiyor. Onun dışında kapatıcılık güzel. Pudra ile sabitleyince kalıcılığı artıyor.
;Rival de loop kapatıcı ve kontür paleti ; en sağdaki 2 renk dışındakiler nyx yarışması sağolsun bitti. Bir daha alacağımı düşünmüyorum.
Essence eyeliner ; gratis outletten tanesini 1 Tl'den almıştım ama hepsi kurumuş.
Avon göz kalemi ; asansörlü bir göz kalemi ve ben tabiki kullanamadan kırdım.
Golden rose dudak kalemi çöpe gitti
Essence göz kalemi çöpe gitti
Catrice tekli far : çöpe gitti
Essence ruj ; çöpe gitti
Rimmel london ruj ; çöpe gitti
Golden rose rujlar ; çöpe gitti

4 yorum:

  1. baya ürün bitmiş özellikle de makyaj ürünü tebrik ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şimdi yine var ama onları iki ay daha biriktireceğim bakalım neler olacak :)

      Sil
  2. Çok çok ürün bitmiş. Yenilerini keyifle kullanmanı dilerim.
    @hs

    YanıtlaSil