29 Mart 2018 Perşembe

RİVAL DE LOOP PALETİ


İlk gördüğüm anda harika diyerek aldığım fakat sadece nyx yarışmasına katıldığımda kullandığım bir palet kendileri.
Aslında renkler güzel gözüküyor fakat ben bu kadar koyu renkleri günlük olarak kullanmıyorum.
Çok fazla da özel gün makyajı da yapmıyorum doğal olarak elimde kaldı.
Arada farklı makyajlar yapmayı istiyorum ve onda bunu kullanacağımdan eminim.
Bu marka Rossmann mağazalarında satılıyor fakat bu bir koleksiyon ürünüydü ve bundan bulmanız mümkün değil.



Renkler burada çok hoş güzel duruyor ama ben nedense kendime yakıştırmıyorum.
Pigmentler güzel
Kalıcılık yüksek
Fiyatı da o zamanlarda 14-15 TL civarındaydı sanırım. Belki de 20 TL civarındaydı.
Alalı baya zaman oldu o yüzden çok net hatırlamıyorum.

4 yorum:

  1. ben de almıştım ama kullanamadım hediye etmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok kullanılacak bir palet değil

      Sil
  2. Renkler güzel duruyor. Fiyat olarak iyiymiş gerçekten.

    YanıtlaSil