27 Mart 2018 Salı

MAYBELLİNE TOTAL TEMPTATİON MASCARA



Maybelline total temptation maskarası ülkemize yeni gelen bir maskara.
Baya reklamları çıktı övüldü alındı stoklar bitti.
Ben ilk başta merak ettim fakat gidip almadım bekledim.
Geçen yazımda da sizlere loreal etkinliğine gittiğimi söylemiştim ve bu maskarayı da hediye olarak verdiler.
O günden beridir de yani yaklaşık 2 haftadır deniyorum.


Yorumlayacak olursam,
Fırça yapısı kıl.
Orta derecede kalın bir fırçası var.
Kirpiklere güzel hacim veriyor.
Yalnız 2-3 kat sürdüğünüzde biraz topaklanma yaşanabiliyor.
Ben bunu bir kat sürüp daha sonra ince fırçalı bir maskara ile üzerinden geçiyorum harika duruyor.
İçerisinde hindistan cevizi özü bulunuyormuş.
Ben kokusunu alamadım.
Gün içerisinde akma dökme yapmıyor.
Kolayca temizleme suyu ile arındırılabiliyor.
Günlük kullanılabilecek bir maskara.
Fiyatı indirimlerde falan uygun fiyata düşüyor fakat ben bu bitince alacağımı sanmıyorum.
Bazıları big shot ile aynı diyor ama ben onu denemediğim için yorum yapamayacağım.

2 yorum:

  1. benimde merak ettiğim bir maskara bu , daha denemedim ama ... sevgiler.

    YanıtlaSil