22 Mart 2018 Perşembe

LOREAL CONCENT PRO AKADEMİ 1


loreal concent pro akademi 1

Geçtiğimiz hafta çok güzel bir etkinliğe katıldım.
Loreal concent pro akademinin ilkinden sizlere de bir şeyler aktarmak isterim.
Öncelikle nedir bu concent pro?
İnfluencer olmanın loreal'e ait bir çok firmalarla çalışmanın mümkün olduğu bir platform diyebiliriz. Bir sürü projeler var ve siz onlara katıldıkça puanlar kazanıp seviyenizi yükseltiyorsunuz. Daha sonra ise sizlerin ayrıcalıkları git gide artıyor.
Bence böyle bir platformun olması türkiyedeki influencerlar açısından harika bir şey.

loreal concent pro akademi 1

Bizler için tatlı atıştırmalıklar da hazırlamışlardı.
Hepsi çok lezzetliydi.

loreal concent pro akademi 1
Ve o gün bizlerle olan grup şurup (cansu akın,cansu dengey,ece targıt) cupcakeleri yapmışlar. Bu şeker kızlar yenmez mi hiç!
O kadar doğallardı ki sanki her zaman berabermişiz gibi bir sohbet ortamı oldu.

loreal concent pro akademi 1
Sosyal medyalı cupcakeler.
loreal concent pro akademi 1
Ve tabi ki vloglarını severek izlediğim Cansu Akın. Çok şeker birisi kimseyi kırmayıp herkesle fotoğraf çekildi.
loreal concent pro akademi 1
Çok güzel değil mi ? Biz çekilirken bayıldık!

loreal concent pro akademi 1
Sanırım sürekli içtiğim çilekli limonata harikaydı! Kendimde denemeyi düşünüyorum.

loreal concent pro akademi 1
Ve o gün sonunda verilen hediyeler.
Yeni maybelline total temptaion maskarasını merak etmiştim ama almamıştım. Böylece deneme fırsatı buldum. Onun incelemesi farklı bir yazı da olacak.
Geçenlerde yazdığım loreal paris rujunu da o gün vermişlerdi onu da okumak isterseniz buraya tıklayın.
Vichy markasına ait yeni çıkan 89 serum testerı ve bir kremi de vardı. İkisini de kullanıyorum ve bayıldım!
Tabi ki bir de isimlerimizin yazılı olduğu bir katılım belgesi verdiler çok şeker değil mi ?

1 yorum: