11 Mart 2018 Pazar

FARMASİ OJELERİ

Herkese merhabalar.
Farmasi ürünlerini daha önce bir çok kez burada incelemiştim ve hepsi de en çok okunan yazılarım oldu.
Bende farmasi ürünlerini seviyorum.
Ojelerine ise yeni geçmiş olmama rağmen elimde 5 adet oje var.


  • 3 tanesi metalic serisi
  • 1 tanesi mat serisi
  • 1 tanesi de nude serisi
sol baştan numaraları;

MTL - 10
MTL - 04
MTL - 01
MT -04
ND - 03

Metal serisini başarılı buldum. Kolay sürülüyor ve hemen kuruyor. Kalıcılık bakımından da çok iyi.Fiyatlardan diğer metal ojelere göre çok uygun.

Mat serisinden bir ojem var ve katalogda rengi o kadar güzeldi ki beklentim aşırı yüksekti. Gelince bu muymuş diye bir hayal kırıklığı yaşadım. Bugüne kadar 2 kere anca kullanmışımdır. Kuruma süresi biraz daha uzun.

Nude serisini de başarılı buldum. Renkler birbirinden güzel. Kalıcılıklar orta üzerinde.


12 yorum:

  1. Kızlarım bayılır bunlara.. Hediye alternatifi olarak düşünebilirim. Teşekkürler.:
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. farmasiden bir kaç ruj denemiştim yapıları fena değildi diye hatırlıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller canım @ke

    YanıtlaSil
  4. 2 ve 5.renkleri gözüme kestirdim ♥

    YanıtlaSil
  5. Boyle ojeleri hep sevmisimdir bayanlarda da gorunve cok hosuma gidiyo😃

    YanıtlaSil
  6. Farmasi ojelerini denemiş ve memnun kalmıştım.Fotoğraftaki ojelerin renkleri de çok hoş.
    @smk

    YanıtlaSil
  7. ojesini hiç kullanmamştım şans vermeye değerr ozaman :) @çb

    YanıtlaSil