1 Nisan 2018 Pazar

LOREAL ŞEKER PEELİNGİ BESLEYİCİ


Loreal şeker peelingi ne zamandır duyuyoruz reklamları oldu bloggerlara gönderdiler peki şeker peelinglerine bu paralar değer mi ?

3 çeşit var,
1.si kivili SİYAH NOKTA GİDERİCİ
2.si özenle şeçilmiş 3 şeker+kakao yağı+hindistan cevizi yağı BESLEYİCİ
3.sü ise özenle seçilmiş 3 şeker+üzüm çekirdeği yağı CANLANDIRICI

Benim t bölgem de kuruluk fazla olduğu için besleyici olanı tercih ettim.
Peeling dediğime bakmayın taneleri şeker parçaları kadar küçük.
Siz yüzünüzde masaj yaparak onları daha da küçültüyorsunuz.
Hiç bir şekilde cildimde kızarma vs. olmadı.
Normalde aşırı hassas bir cildim var ama bunda olumsuz etki etmedi.

Kokusu da harika hindistan cevizi sever biri olaraktan bayıldım diyebilirim.
Dudaklarınıza da hepsini kullanabiliyorsunuz.


Kullandıktan sonra yağlı bir his bırakıyor bende tekrar yüz temizleme jeli ile yıkıyorum ve o his gidiyor.
Cildimin parladığını temizlendiğini hissedebiliyorum.
İndirimlerde 20 TL'ye düşüyor.

2 yorum:

  1. Görünüş olarak çok güzel duruyorlar :) Sanırım siyah nokta için olanı benim için daha uygun olur. Beğendiğine sevindim :)

    YanıtlaSil