12 Nisan 2018 Perşembe

GABRİNİ VE GOLDEN ROSE MUADİL Mİ ?


En sevdiğim ruj rengi! Kesinlikle nude tonlu pembeler.
Bu ikisini de tesadüfen birbirine benzettim tabi ki bire bir aynı değiller.
Ama alternatif olarak düşünebilirsiniz.
İkisi de uygun fiyatlı rujlar.



Üstteki gabrini 09 numara
Alttaki ise golden rose 13 numara
İkisini ben çok benzetiyorum.
Gerek renk açısından gerekse yapı bakımından.

İkisininde kuruma süresi neredeyse aynı 2-3 dk içerisinde tamamen kurumuş oluyor.
Dudakları kurutmuyor.
Yapış yapış his vermiyor.

6 yorum:

  1. gerçekten de renkleri neredeyse aynıymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesadüfen bende fark ettim

      Sil
    2. Marka aynı marka nın ztn ikiside fabrikalarında aynı😊😊😊😊

      Sil
  2. gabrini ruj daha önce hiç kullanmadım ama rengi çok hoşmuş bir bakmak lazım :)

    YanıtlaSil