19 Nisan 2018 Perşembe

Luis Bien Aktif Karbon Diş Beyazlatma Tozu


Dişlerle başı dertte olmayan kaç kişi vardır acaba?
Ben temizlettiriyorum ve günde mutlaka 1 kere de olsa dişlerimi fırçalamaya özen gösteriyorum.Aslında sabah akşam yapmak gerekli ama ben sabahları fırsat bulamıyorum.
Bu ürünü çok çok fazla gördüm.


%100 Doğal Hindistan Cevizi, Aktif Kömürü ve Ferahlık için Xylitol ile Menthol bulunmaktadır.



Karışımı bir miktar ıslatılmış diş fırçasına dökün. 3 dakika boyunca fırçalayın ve süre sonunda su ile ağzınızı iyice çalkalayın. Kendi gözleriniz ile farkı göreceksiniz.Ben görünce çok şaşırdım.Gerçekten de işe yarıyor ama düzenli kullanmak gerek. Bilerek 2 gün kullanmadım yine o eski görüntüye doğru gidiyordu dişler.
Düzenli diş fırçalamakla beraber bunu da yaparsanız renk tonu baya açılacaktır.

50 gr'lık ürün.
Fiyatı 39,90 TL
İki tane alırsanız 69,90 TL
Üç tane alırsanız 89,90 TL

4 yorum:

  1. En merak ettiğim ürünlerden biri bu. Çay, kahve çok tüketen ve maalesef sigara kullanan biri oldugumdan her ürün işe yaramıyor.

    YanıtlaSil
  2. Bu ürün oldukça dikkat çekici :)

    YanıtlaSil