15 Nisan 2018 Pazar

MACROMAX TEMİZLİK ÜRÜNLERİ


Herkese merhabalar,
Farklı bir yazı ile sanırım temizlik ile ilgili de ilk yazım olacak.
Makyaj ne kadar güzel olsa da sağa sola dökülen tozlar,saçlar vs. bizleri rahatsız ediyor.
Hele ki ev hanımı olanlar mutlaka gününün çoğunu temizlik ile uğraşıyor.
Ben tüm gün çalışıyorum ama akşama vakit olursa yada haftada bir günümü temizliğe ayırıyorum.
Macromax markasını sizde benim gibi ilk kez duyacaksınız çünkü henüz yeni bir firma.

Ürünleri mutlaka evimizde olan ürünler.
5li bulaşık süngeri
2 adet petek sünger
8 adet mikrofiber bez
1 sepet ve mandallar


Mikrofiber bezleri zaten çok fazla kullanıyorum.
Bunlarda %100 mikrofiber
Toz kalıntı bırakmıyor



Sepetine ben günlük bakım ürünlerimi koydum direk oradan alıp kullanıyorum.
Minik ve çok tatlı.
İçerisindeki mandalların ucu silikon çamaşırları gayet sağlam şekilde tutuyor.

Marka genel olarak temizlik ürünleri satıyor.
Gösterdiklerim dışında markada, 

  • yer temizlik ürünleri
  • ev gereçleri
  • askılar
  • toz bezleri ve çeşitleri
  • ovma ürünleri

bulunuyor.
Macromax ürünlerine yerel ve ulusal market zincirlerinden ve yapı marketlerden ulaşabilirsiniz.



http://www.macromax.com.tr/
E-Mail: info@macromax.com.tr 
Tel: +90 (262) 324 66 66

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder