2 Nisan 2018 Pazartesi

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET 


Merhabalar, fırçaları hepimiz sevmiyor muyuz?

Bende milyonlarca olsa dahi yine de alırım.
Sanki hiç yetmiyormuş gibi!
Tosave sitesinde bir birinden muhteşem makyaj fırçaları var.


TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

Mermer desen hayranı olarak tabi ki mermer desenli bir fırça setim olmalıydı.
Bu tarz fırça arıyorsanız Tosave sitesine ''Marble Makeup Brush'' ismi ile arayabilirsiniz.


TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

Toplam 10 adet fırça var.
5 tanesi yüz fırçası.
Fondoten,aydınlatıcı,pudra,allık ve kontür
Üzerindeki metal yer ise bronz renginde.

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

5 tane de göz fırçası var.
Desenlerine bayıldım.
Kılları aşırı sık değil ama yine de iş görüyorlar.
Fiyatı 5,12$

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

Mermaid makeup brush
  farklı tarzı fırçaları seviyorum.
Yine Tosave sitesinde mermaid fırça seti olarak bir sürü çeşit vardı ama bunları gördüğüm de iş bu benim olmalı! dedim. 

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

İçerisinde 10 adet fırça var.
5 tanesi yüz fırçası,
Aydınlatıcı,allık,fondöten,pudra ve kontür fırçası.
Bu fırçalar diğerine göre daha sık ve yoğun kılları var.

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

Yine 4 adet göz fırçası var.
1 adette ruj fırçası olarak adlandırdığım bir fırça var.
Fiyatı 9,89$

TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET

Daha önce de buna benzer bir göz fırça seti almıştım.
Ama fırçalarını yıkamaya üşenen biri olduğumdan yine sipariş ettim.
Bu seti Tosave sitesinde aramak isterseniz 'wool makeup brush' olarak aratabilirsiniz.


TOSAVE SHOPPİNG / MAKEUP BRUSH SET
Toplam 12 adet göz fırçası bulunuyor.
Beyaz olanların kılları sık değil ama siyahlar iş görür.
Fiyatı 4,76$



****

Kargo yaklaşık 15-30 gün arasında gelebiliyor. 
Benimki 21 Martta kargoya verildi 2 nisan da elime ulaştı.
100 den fazla ülkeye teslimat yapıyorlar.
Güvenli ödeme seçenekleri mevcut.
Kolay sipariş veriliyor.
Sitesinde 10000'den fazla ürün çeşidi var.
Fiyatlarda ortalama civarda.





















































. SOSYAL MEDYA HESAPLARIM, İNSTAGRAM , https://www.instagram.com/dblogu1212/?hl=tr GMAİL, dblogu12@gmail.com YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UCP6C32LookjQeaDjhdjpZaQ

6 yorum:

  1. mermer desenliler çok şeker güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım harikalar :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız3.4.18

    mermer desenlilerin güzelliği diyip susuyorum :) hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım teşekkür ederim :)

      Sil