13 Nisan 2018 Cuma

Vİ-VET TÜY DÖKÜCÜ KREM / Vİ-VET DEPİLATARY CREAM


Yaz gelirken hepimizin kabusu olan tüylerin alınması kişiye göre değişir.
Bazıları ağda bazıları jilet bazıları da tüy dökücü krem kullanır.
En acısızı tüy dökücü kremlerdir.
Dönem dönem kullandığım benimde değişiyor.
Daha önce farklı marka denedim ama vi-vet markasını ilk kez denedim.


Kadın yada erkek her ikisi de kullanabilir.
İçerisinde E vitamini var.
Lavanta içeriyor.



100 ml ürün.


Kutu içerisinde böyle bir spatula çıkıyor.
Bu ne işe yarar derseniz de kremi sürüp beklediniz daha sonra bu spatula yardımı ile oradaki kremi ve tüyleri alıyorsunuz.



6 ay kullanma süresi var.
İlk başta yanma hissi oluşabiliyor ama daha sonra geçiyor.
Ben bu uygulamadan sonra uyguladığım bölgeye serum sürüyorum.
Serum fark etmez bende cilt serumları var onları kullanıyorum.
Ben gratisten indirimde 7-8 TL gibi bir fiyata almıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder