7 Nisan 2018 Cumartesi

FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

 FURACIN MERHEM , cilt üzerindeki bakterilerin gelişmesini önleyen antiseptik bir  ilaçtır. FURACIN, ameliyat yaralarının enfeksiyondan korunması, mikropların oluşturduğu iltihaplı (ciltte içi irin dolu kabarcık, sivilce vb.) veya iltihapsız deri bozukluğu gibi cilt enfeksiyonları, hasar veya zedelenme sonucu oluşan  yırtıklar, kesik, yara, yanık ve deri ülseri enfeksiyonları ile dış kulak enfeksiyonlarını tedavi etmek için kullanılır.

Ben bu kremi sivilcem çıktığı zaman sadece ve sadece onun üzerine sürüyorum.Farklı bir yerle de temas ettirmiyorum.
Bu krem son zamanlarda blogger'lar arasında meşhur oldu. Sivilce geçiriyor diye.Ben de tabi ki gördüm merak ettim ve gittim aldım.
Sivilceleri söndürdüğü doğru ama sivilce izlerinde etkisi ne yazık ki yok.


FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

İlacın etken maddesine karşı bir alerjiniz varsa bu ilacı kullanmanız önerilmez.

FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

FURACIN‘ i kullanımınız sırasında  döküntü, bölgesel ağrı ya da şişme gibi bir  alerjik reaksiyon gelişirse, ilacı kullanmayı kesiniz ve doktorunuza başvurunuz.

FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

Böbrek yetmezliğiniz varsa FURACIN‘i dikkatli kullanınız. Derisi kalkmış vücut bölgelerinden emilerek böbrek bozukluğunuzu arttırabilir.

FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

Tedaviye başladıktan sonra birkaç gün içerisinde yara veya yanıklarda iyileşme belirtileri görülmezse ya da daha kötüleşirse FURACIN‘in kullanımını bırakıp, doktorunuzla görüşünüz.

FURACİN KREM / SİVİLCELERİ GEÇİRİYOR MU?

İlacın Olası Yan Etkileri :

  1. Karın ağrısı , nefes almada güçlük, kurdeşen, yüzde , dudaklarda , dilde ve boğazda şişlik gibi bir durumda doktorunuzu bilgilendiriniz.
  2. Uygulanan bölgede döküntü,  kaşıntı ve lokal ödem seyrek görülen yan etkilerdir.
  3. İlacın kullanımına bağlı olarak yaygın görülen herhangi bir yan etki  bildirilmemiştir.

15 yorum:

  1. Bu millet de her bo*u deniyor affederdiniz. Bunu da mı denemişler pes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef insanlar birinden duyduğunu hemen uygulama peşinde

      Sil
  2. sivilce için ben yeşil çay içeren yağlar kullanıyorum

    YanıtlaSil
  3. Bu tür ürünlerin dermatoloji uzmanlarına danışılmadan kullanılmaması taraftarıyım ben. Herkesin cilt yapısı ve sorunları farklı. Her ürün herkese iyi gelmeyebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle benim daha önce yazdığım bir yazım vardı orada aynı şeyleri yazmıştım kesinlikle doktora başvurulmalı

      Sil
  4. Madecassol, lekeler için çok iyi . Ben iki ay kullandım yani iki tüp , mor lekelerim vardı hepsini gecirdi😇 yardımcı olmak istedim 😊

    YanıtlaSil
  5. Dudağımda uçuk çıkıcak di izin vermedim şişlik ve kabire kabuk bağlıyor kanıyor ve şiş duruyor bilmeden metal kaşık basmıştım meğersem tahta yapmak lazım miş kullansam gidermi

    YanıtlaSil
  6. Madecassol krem lekeler icin

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar ben bu ilacı kullandım çok iyi yüzündeki tüm sivilceleri ve akneleri çıkarıyor

    YanıtlaSil
  8. Benim de denemediğim bir b.. kalmadı ama malesef lekelerim halen geçmedi

    YanıtlaSil
  9. Ne kdr zmn belirtmeliyiz bu merhemi?

    YanıtlaSil
  10. Adsız19.1.21

    Ben alnımda çıkan sivilceyi patlattıktan sonra kurumasını bekleyip kremi sürdüm bende işe yaradı acaba sivilce kremi mi diye googledan arattım evet işe yarıyor deri lekelerini kullanmak işin kullanılabilir.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar bu ürün iltihaplı fistül için tedavi amaçlı kullanılır mı 🤔

    YanıtlaSil