14 Nisan 2018 Cumartesi

HUNCALİFE KOZMETİK ÜRÜNLERİ


Herkese merhabalar,
Bugün sizlere huncalife kozmetik ürünlerinden bahsedeceğim.

İlk olarak Cashmare gold allık rengi turuncumsu. Burada gül kurusu gibi çıkmış ama aslında dediğim gibi daha turuncumsu.

Color İllusion 4lü far paleti gayet günlük hayatta kullanılabilecek kahve,gri,sarı ve beyaz tonlu farlar var. Pigmentleri güzel.

Maskara: Daha önce çok fazla yorum okudum ve çoğu da memnun olduğunu belirtmişti. Bende aşırı merak ediyordum ve denedikten sonra benimde fikrim olumludan yana oldu. Tek tek ayırıp hacim veriyor. Benim kirpikler zayıf ve seyrek. Tam benlik diyebilirim.

Kapatıcı : Bu tarz çevirmeli kapatıcıları seviyorum. Ne kadar ürün isterseniz o kadar ürün geliyor. Kolay sürebiliyorum. Kapatıcılığını seviyorum.
Çizgilere dolmuyor.

Göz kalemi : Akma yapmıyor. Yumuşak uçlu. Oldukça siyah renkte. Bu tarz göz kalemlerini seviyorum.

Ruj : rengi çok açık duruyor bende biraz koyu dudak kalemi ile ilk dudaklarımı çizip sonra ruju sürüyorum.

Likit mat ruj: kırmızı renk olduğu için onu kullanmadan özlem kuzuma yolladım.

Color illusion fondöten : Rengi bana koyu geliyor. Yaz ayında kullanmayı düşünüyorum. Kapatıcılık orta düzeyde. Kalıcılıkda yine orta düzeyde.

4 yorum: