10 Nisan 2018 Salı

GÜNLÜK 3 ÇANTA ÖNERİSİ


Benim çok fazla çantam yoktur. Ve çok sıkılmadıkça aylarca bir çantayı takabilirim. 
Özel günler hariç! 
Bu bordo çanta çok küçük ya da çok büyük değil tam cüzdan,telefon,anahtar,makyaj malzemelerinizin sığabileceği bir boyda.
Orijinal değil. Yanlış hatırlamıyorsam da 20-25 TL civarı bir fiyata almıştım.
Sapları oldukça sağlam.


Decathlon sağolsun son 3 aydır herkeste gördüğüm bu çantayı annem almış. Bizde iki rengi var. Birisi bu diğeri ise gri tonlarda. Onu da baya kullandım ama sonra renk bayınca buna geçtim.
Büyük bir sırt çantası değil benim küçük not defterim cüzdanım falan anca sığıyor. A4 boyunca bir defter içerisinde olunca fermuar zor kapanıyor. Küçüklüğünü o zaman anlayabilirsiniz.
15 TL fiyatı vardı.


Bu çantayı da annem hediye olarak gencallardan almış. Kullanışlı fakat keşke bir femurarı olsa harika olurmuş.
Kendi içerisinde bir makyaj çantası tarzı bir küçük çanta vardı ben onu taşımıyorum. Böyle daha rahat oluyor.

2 yorum:

  1. decathlon çantaları efsane :) Bu çantanın 3 rengi var gezi seyahatler için çok uygun günlük yaşamda da severek kullanıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  2. Çok Güzeller ya bende Chima'nın Sırt çantasını günlük olarak kullanıyorum

    YanıtlaSil