23 Nisan 2018 Pazartesi

PROCSİN LANSMANI

PROCSİN LANSMANI

 Geçtiğimiz hafta katıldığım procsin lansmanından biraz bahsetmek istiyorum
Bir çok şeker insanlarla tanışıp uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı da görmüş oldum.
Procsin markasını bilmeyen yoktur ama bahsetmem gerekirsem cilt bakım,saç bakım ve kozmetik ürünleri olan bir türk firması.
Daha öncelerden de severek kullanıyordum.
Bu lansmanda da yeni çıkacak ürünler tanıtıldı.
Tabi ki yeni çıkacak ürünleri burada paylaşmayacağım ama 2018 yılında bir çok farklı ve güzel ürünler gelecek olduğunu söyleyebilirim.
Hepsinin çıkmasını dört gözle bekliyorum.


PROCSİN LANSMANI

Lansman Nişantaşında The Sofa Otelde gerçekleşti.
Çok merkezi konumda.
Gittiğimde ortam çok güzeldi.
Ayrıca orada kendi vücut losyonlarımızı da yaptık.
Ben esans olarak vanilya tercih ettim.



PROCSİN LANSMANI

Sevgili Edaliblog ile ben.

PROCSİN LANSMANI

Sevgili Çişem (makyajbulutu) ile ben

PROCSİN LANSMANI

Her etkinlike fotoğrafımız var bunda neden olmasın dedik ve sevgili Ebru (locosmetico) ile ben

PROCSİN LANSMANI

O gün bizlere kocaman bir paket verildi.
İçerisinden ise;

Procsin ile nihat odabaşı iş birliği ile çıkarılan siyah sarımsaklı şampuan
Kömürlü miceller su
Kömürlü yüz temizleme köpüğü
Kömürlü yüz temizleme jeli
Shine mask
Gold mask
Makyaj temizleme yağı
Clin oil
Anti aging oil
Blue clay diş macunu
Güneş kremi
Saç maskleri
Aktif karbonlu diş macunu
Black sugar diş macunu
Makyaj temizleme balmı


4 yorum:

  1. güzel lansman oldu ben keyif aldım görüşmüş de olduk hem :-))

    YanıtlaSil
  2. Lansmana dair kareler çok güzel. Ürünleri ayrı güzel. Sağlıklı günlerde güle güle kullan..

    YanıtlaSil