30 Nisan 2016 Cumartesi

ALİEXPRESS ALIŞVERİŞİM /2

Herkese selam :)
Geçenlerde aliexpress alışverişi /1 yazısını yazmıştım.
Şimdi yine kargo geldiği için 2. partı yazmak istedim.


  2 paket geldi.
Daha gelecek son 1 tane paket kaldı.
Aslında bir tanesi gelmiş olmalıydı ama o gelmedi.
Biraz daha bekliyorum satıcıya yazacağım.


  İlk paketin daha 20 gün süresi falan vardı ama erken geldi.
Erkek arkadaşıma 24lü küpe seti aldık.
0.84$ Küpelerin arkası falan plastik.
Bu fiyata zaten bu olur.

 Ufaklar bazılarını kaptım bile :)


Diğer paket ise benim.
Tırnak bantlarını hep görüp beğeniyordum.
1$ olduğunu gördüm denemek için aldım.
Fakat benim şu sıralar sağlık problemlerimden dolayı tırnaklarım uzadıkça kırılıyor.
Denemesini malesef hemen yapamayacağım sanırım.

İçinde 30 adet var.
Her renkten 2 şer adet koymuşlar.
Fiyatına göre güzel.
Gelme süresi 30 gün falan vardır.
Tam emin değilim.
Bazısı erken bazısı geç geliyor sansınıza :)

Nasıl yapıldığıyla ilgili  yazıda yazmayı düşünüyorum.
Ben alışveriş yaparken adım adım açıklarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder