18 Nisan 2016 Pazartesi

THE BODY SHOP ALIŞVERİŞİ




Bu markadan ilk alışverişim.
Mağazalarında bakıyordum ama bir türlü almadım.
En çok merak ettiğim body butterları.
Nisanın 15inde sipariş verdim bugün geldi bu açıdan sevdim :)


Aldıklarıma gelecek olursak;
Ben aslında glazed apple mini hediye setini istiyordum ama o gün sepette indirimsiz fiyatını gördüm.
Bunu almak istedim 20 TL idi kargo da ücretsiz sanırım hala ücretsiz.


 İçinden bir adet duş jeli
Bir adet body butter
Bir adette banyo lifi


Bu duş jeli 60ml ufak ama insan kullanmaya kıyamaz ki çok tatlı kokuyor :)


Bu body butter da 50 ml


Ben daha akışkan sanıyordum ama katı halde ve ufacık alsanız bile mis gibi kokuyor . 
Sanırım ben bittikten sonra büyüklerinden de alacağım :)


 Her şey küçük olunca lifi de küçük oluyor :)
Bunu kullanacağımı sanmıyorum.


2 adette tester koymuşlar.
bir tanesi gece kremi diğeri ise göz çevresi kremi.
Tabi ki bunları da kullanıp deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder