20 Nisan 2016 Çarşamba

BEN NASIL DERS ÇALIŞIYORUM ?




Gördüğünüz gibi ben ders çalışmaya oturunca ilk bunları toparlıyorum.
Şöyle söyleyeyim ben sözel dersleri özet çıkartmadan yazmadan asla çalışamam.
Ortaokulda sadece okuyup sınava giriyordum, lise de muhasebe okudum onda zaman zaman sözel dersler de oldu sanırım o zaman ben bu özet işine başladım.
Bazen oturup özet çıkartmak hiç istemiyorum genelde bu sınava 1 2 hafta kala oluyor.
Bazende sürekli yazasım geliyor.
***


Ben bilerek sözel bir ders seçtim buraya koymak için.
Bu ders muhasebe denetimi dersi, bilenler vardır belki muhasebeyle ilgili ilkeleri,standartları vs. her şeyi var.
Bunun sınavı için 5 bölümün özetini çıkartmıştım 2 günde sanırım.
Konular o kadar yoğun anlatılmış ki ben anlayıp kendimce özetleyemedim.
Özete başlamadan önce kitaptan bakıyorum hocanın sorabileceği şeyleri az çok tahmin ettiğimden oları çiziyorum fosforlu kalemlerle. Daha sonra da kendimce sorular hazırlıyorum.
***


Kağıtlara yazıyorum renkli renkli hoşuma gidiyor insanın çalışası geliyor.
Sizde bir türlü çalışmak isteyip çalışamıyorsanız benim gibi sizin ilginizi çekecek şekilde yapabilirsiniz.
***


Gelelim özetleri bitirdik, bunu benden başka manyak yapmaz biliyorum ama ben çıkarttığım 
özetin tekrar özetini çıkartıp şu küçük post-it ve not kağıtlarına yazıyorum.
Sınavdan önce kağıdı bir kere okuyorum daha sonra sınava girene kadar o küçük kağıttakilere bakıyorum.
***


Hesap makineme bile yazdım,çizdim maksat gördüğümde hoşuma gitsin çalışayım :)))
***


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder