14 Nisan 2016 Perşembe

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #9 CATRİCE ALL MATT PLUS FONDÖTEN


 Herkese merhaba kuzular :)
Bu hafta hiç ilgilenemedim malum vize haftasıydı. 
Şükür yarın bitiyor bende vakit varken kısa bir ürün incelemesi yapayım dedim;


İstanbula ocak ayında giderken nedense hiç fondötenlerimi götürmemişim.
Bende rossmann'da bunu görmüştüm. Hatta indirimdeydi 11 falandı.
Ben makyajı tamamen mat sevenlerdenim.
Tabi mat görünce alayım dedim aldım.


İlk başlarda çok güzeldi her şey...
Daha sonra baktım ki bende sivilce yapmaya başladı.
Dedim tamam seni kullanmayacağım.
Daha sonra rimmel londondan aldım.
Buda kenarda duruyor garibim.


Rengi ilk aldığımda bana oluyordu ama daha sonra ne olduysa hep koyu kaldı.
Hatta diğer aldığım açık fondötenle karıştırıp yapıyorum yine kullanılabilecek bir renk çıkıyor ortaya.
Şunu da söyleyeyim benim cildim karmaydı ama tam emin değilim sanırım bunun yüzünden cildim yağlıya döndü.
Biraz da ondan bıraktım ama kullanmadığım halde hala yağlanıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder