26 Nisan 2016 Salı

BİTENLER #10

Herkese merhaba canlar :)
Bir ayın daha sonuna gelmiş olduğumuza göre tabi ki bitenler yazısı yazılmazsa olmaz.
Gerçi ben normalde her ay ürün bitiren biri değilim ama nedense şubat-mart bitenleri yapmıştım 
Şubat-Mart bitenler buradan bakabilirsiniz.
Bu ay fazlaca ürün bitirmişim maşallah her çeşit ürün var.
Yiyecekten,kozmetiğe,sağlıktan,temizliğe ...


Şimdi buradakileri tek tek anlatmama gerek yok sadece çok sevdiğim yada sevmediğim şeyleri yazayım uzamasın yazı :)
Vanish kosla: 1 TL diye denemek için aldım ama hiç memnun kalmadım.
İndomie noodle'larına bayıldım hatta diğer fotoğraflarda başka çeşitleri de var.
Öğrenci işi napalım :)
Islak mendiller her zaman kullandığım bitenler #3 yazısında detaylı olarak bahsettim.
Diaformin benim inisülin direncim olduğu için kullanıyorum kutunun yarısı bitti sayılır ben yinede koydum. Onunla ilgili başka bir yazı yazabilirim isterseniz.

Stopever markasının migren bantlarını çok seviyorum.Kullanmadan önce buzdolabında bekletiyorum.
Soğuk olarak kullandığımda benim işimi daha iyi görüyor.
Yine aynı markanın ısıtıcı pedi bir marka daha kullandım ikisi de aynı işlemi yaptığından bir şey diyemem. Ama ağrıları geçirmese bile azaltıyor.

 Kozmetik ürünleri bitirmek benim için mutluluk oluyor nedense.
Tabi cilt bakım ürünleri de var.
Sinoz yüz yıkama jeli bana hediyeleşme etkinliğinde gelmişti ama malesef jelleri kullanamıyorum ama bunu 2 3 kere denedim. Yüzümde fayda göremedim :(
Fırçalar ise artık sapları koptu.
Avon 3 aşamalı rimel ben lisedeyken de bundan kullanırdım artık kuruduğu ve süresi geçtiğinden atmak zorunda kaldım.
Oriflame saç bakım yağı: Bu biraz değişik bir ürün.Kullanmadan önce 1 dakika sıcak suda bekletiyorsunuz. Daha sonra duşta saçlarınıza uygulayıp 5 dakika kadar bekliyorsunuz. Kokusu falan hoştu. Bir daha bulursam alırım 4 5 tane. Zaten tek kullanımlık.
Brulee ah ah onu bulmak için tam 6 tane gratis gezdim. Gerçekten 6 tane gratis gezdim o zamanlar karaborsaya düşmüştü herhalde. Tabi indirimde bir sürü alıp yedekledim :)
Yves rocher kayısılı peeling: Tek kullanabildiğim peeling. Kokusu desen harika. Şuan boşlukta 
gibiyim onsuz. İndirimde hemen kapmayı düşünüyorum.
yves-rocher-urunler-incelemesi burada da bahsetmiştim.
Rival de young köpük fondöten yarısını kullandım ama kış zamanı kullanılacak bir ürün.
Yaz aylarında tavsiye etmem ağır gelebilir.

Sensodyne beyazlatıcı onarım ve koruma : Ben daha önce bu markanın ferah nefes olanını kullanmıştım. 
bitenler #8 burada bahsetmiştim.
Ben ondan alıyorum sandım da bunu aldım. Okul için samsuna gelmeden önce aldım bide.
2 ayda anca bitti. Ben açıkcası faydasını görmedim. Diğeri daha fazla beyazlatıyordu bana göre.
Bee beauty vanilyalı el kremi: şükür bitti dediklerimden. Hediyeleşmede gelmişti. Her gün kullanmama rağmen anca bitti. Kokusu güzeldi ama bir süre sonra bayabiliyor. Birde krem çok sıvı. Elinize biraz alsanız kapağı kapatana kadar krem eriyip akıyor.
Arko nem zeytinyağlı: Kuru ciltler içinmiş cildimi yağlandırdı malesef :( okumadan almışım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder