23 Nisan 2016 Cumartesi

ARTIK BİTSİN DEDİĞİM ÜRÜNLER


Yeniden merhaba :)
Bugün böyle boş kalmasın diye sizlerle bitirmek istediğim ürünlerden bahsetmek istiyorum;


Bazı ürünler bayadır benimle ve hala bitmek bilmedi.

1-Rapsodi ruj : 1 yıl olmamıştır alalı ama hala bitmedi yarısı duruyor.
2-Avon cc krem sanki içinde yokmuş gibi hissediyorum ama sıkınca çıkıyor. Muhtemelen eve  gitmeden onu atarım. Haziran bitenlerde görebilirsiniz.
3-Essence kaş ve kirpik jeli ben sadece kaşlarımı sabitlemek için kullandım rengi değişti ama hala bitmedi.
4-NYC pudra denemek için almıştım ama artık dibi göründü. Bitse de merak ettiklerimden alabilsem.
5- Flormar'ın şu meşhur 5 TL'lik farları... Tabi ben bunu hep aydınlatıcı olarak kullandım eğer bulabilirsem yine alabilirim.
6-Bu parfümü bim'de görmüştüm kokusu hoşuma gitti yarısından çoğu bitti ama daha bitirmek zorunda olduğum 4 parfümüm daha var. Parfümleri yarım yarım bırakmayı hiç sevmiyorum.

Bide haziranda artık okul bitiyor ve temelli evime gidiyorum, giderken yanımda bana yük edecek şişe ıvır zıvır istemiyorum. Yeterince kıyafet vs var zaten. Elimden geldiğince hepsini bitirmeye çalışıyorum.


Şunlara baksanıza bitmek bilmiyorlar :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder