29 Nisan 2016 Cuma

AVON Siparişi ve Aldıklarım



 Bugün avon siparişim geldi. Ben satış yapıtığım için bu kadar fazla ürün var yoksa hepsini ben almadım :)


 İçinde makyajdan parfüme,cilt bakıma her şey var.

 Sizinde bir fikriniz olması açısından koymak istedim hepsini.
Avonun vücut spreylerini ve deodorantlarını çok seven var. 
Bende almıştım kokusunu sevmediğim için arkadaşa verdim.
Sizlerde deneyebilirsiniz.
Duş jellerini bende kullanıyordum ama sanırım artık almayacağım.
Haziranda da sipariş veririm ama ondan sonra tek kendim için pek fazla şey alacağımı düşünmüyorum.
Şuan yurtta olduğum için kızlarda alıyor tabi bende o zaman kendime alıyorum.
Gerçi 2 aydır kendime pek bir şey almıyorum avondanda.

Gelelim benim aldıklarıma..
Bu duş jeli yeni çıkmış yeşil çaylı ve mintli.
Avonu ilk gördüğümden beridi istediğim tek parfüm far away.
Elimde çok fazla (bana göre) parfüm olduğundan büyük boyunu alamadım.
Bende indirimde görünce seyahat boy aldım 30 ml .
Bunu inceleme de bakarız detay vermeyeyim :)
Dudak balmı geldi.
Siyah göz kalemi yollamışlar. Bu hediyeydi.
Birde kapatıcı aldım. Bu yeni çıktı (gerçi 2 3 ay oluyor sanırım)
İncelemede ona da yer veririz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder