24 Nisan 2016 Pazar

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN!


Herkese merhaba işte bu sözle bundan tam 1 yıl önce sizlere yazmaya başladım.
Şuan o kadar mutluyum ki
iyi ki yazmaya başlamışım.
Gerek buradan gerekse instagramdan bir sürü insan tanıdım.
Belki yanımda olan insanlardan daha yakındık.
Mutluluğumuzu, üzüntülerimizi hep birlikte paylaştık.

Artık blogum ;

Geçen sene sadece vakit geçirmek için açtığım blog şuan da benim vazgeçilmezim oldu.
Beni sürekli takip edip yazılarımı okuyanlarım var iyi ki de varlar! <3 p="">
Böyle tatlı insanlar olunca insan onları mutlu edip sürekli bir şeyler paylaşmak istiyor.
Daha size bir sürü şey yazabilirim ama sıkmak istemem o yüzden de burada bırakıyorum :)


Aslında bugün için büyük bir çekiliş düşünüyordum fakat çekilişe koyacaklarım evde kaldı daha doğrusu bıraktım.
Çok fazla ürün vardı ve taşıyacak durumda değildim.
Ama eve gittiğimde hemen başlatmayı düşünüyorum merak etmeyin :)
Bir de hediyeleşme olduğu için çekiliş başlatmadım.


HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM İYİ Kİ GEÇEN SENE BUGÜN BLOG İŞİNE BAŞLAMIŞIM <3 p="">


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder