28 Nisan 2016 Perşembe

#bikiniileplankyapıyorum

Herkese merhabalar.
Bugün sizlerle daha doğrusu artık sağlık ve sporla ilgili yazılarda yazmaya karar verdim.
Malum yaz geliyor ve türk kadınlarının ortak sorunu kilo vermek...
Bu google'da dolanırken buldum ve hoşuma gitti. 
30 günlük plank programı benim bugün 5. günüm


1.hareketimiz ellerimizin üzerine ağırlık veriyoruz ve parmak uçlarıdan destekliyoruz.
Benim en zorlandığım içlerinde birisi bu hareket.
 İkincisi ise gördüğünüz gibi. Bacaklarınızı kırmamaya çalışın.
Diğer zorlandığım hareket ise bu. 
Titrediğim oluyor.

 Üçüncü hareket ise çok rahat yapılan bilen bir hareket.
Bacaklarınızı yine kırmayın.
Ben bir sağ bacakla yapıyorum daha sonra sol bacakla yapıyorum.
 Yine zorlandığım hareket ama bir süre vücut alışıyor.
Hala bacaklar düz.
 Yine sırayla bir sağ ve bir sol bacak olarak yapıyorum.
 Artık hareketler bitmeye yakın olduğundan çok zorlamıyoruz.
Bunda da biraz zorlanabilirsiniz.
 En basiti bu tabi :)
Ellerinizi olabildiğince uzağa itmeye çalışın.
Sizde bu programa başlamak isterseniz diyet hesabım olan @55olmakisteyenkiz takip 
edebilirsiniz. Orada günlük yaptığım egzersizleri ve yediğim öğünleri atıyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder