8 Nisan 2016 Cuma

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #8 AVON CLEARSKİN TONİK




Herkese merhaba sanırım kendimi özlettim :)
İlk olarak ürün hakkında konuşmadan kısa bir açıklama yapmak istiyorum.
Bir daha ki hafta vizelerim olduğu için o hafta yazı yazamayabilirim. Ama ondan sonraki haftalarda kendimi telefi ettireceğim merak etmeyin :)


Ürüne gelecek olursak tam anlamıyla felaket!
Akneye meyiili ciltler için tonik ama bence hiç kimse kullanmasın.
Yüzümü bununla silerken acı çekiyorum, kokusu desen koklarken burnum yanıyor.
Denemek için almıştım ama bir daha asla almayacağım.


Bu kadar kullanabildim gerisini zorla da olsa bitirmeyi düşünüyorum.


Ağızı da küçük olduğu için çok çok kullanıp hemen bitireyim gibi bir durumda yok maalesef.


Tekrar görüşmek üzere hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder