10 Mayıs 2018 Perşembe

BLOG MUHASEBESI MIMI

blog yazarları muhasebesi mim


Blog alemine nasıl girdin? 

Blog dünyasına 2014 yılında üniversite zamanlarımda boşken başladım. Kozmetiklere her zaman ilgim vardı ve gördüğüm bloglardan hevelenerek bu blogu açtım.

Hangi blog sana ilham oldu?

Tam olarak hatırlamıyorum ama muhtemelen 'makyajkelebegi.com',audrey.blogspot.com' ve 'locosmetico.blogspot.com' bu üçünün blogunu görerek başladım.

Bloğa yazdığın ilk yazınla son yazın arasında fark var mı?

Tabi ki oldukça fazla fark var. İlk başlarda çok çekinerek yazıyordum. Ama artık okuyucularım ile aramda samimi bir bağ oldu ve çekinmeden doğru yanlış her şeyi anlatabiliyorum.

Yakın çevrendeki insanlar bloğunu biliyor mu?

Bilenler var ama kendim söylemedim Bir yerlerde denk gelip buluyorlar. Onlar bu yazıları okuyunca dalga geçerler diye söylemiyorum :)

Blog yazmak yaşantına ne kattı? Yada çıkardı?

Blog yazmak başta bana sosyal olmayı öğretti. İnsanların ne kadar kötü yada çok iyi olduklarını gösterdi. Bazen bir arkadaşınızın mesajının mutlu ettiğini gösterdi. Buradan çok fazla arkadaş edindim ve bu süre zarfında bana kattığı çok güzel 3 tane de dost kazandırdı. Kötü insanlar için diyecek bir şeyim yok çünkü onları hayatımda tutmadım. Yazı yazmayı bir konu hakkında bildiğim edindiğim tecrübeleri başka insanlarla paylaşmayı öğretti.
Blog yazmak hayatımdan bir şey çıkartmadı.

Şuanda bu mim yayını ile birlikte bloğunda kaç yazı ve kaç sayfa görüntülenmen var? 

Şu an da bu mim yazısı ile tam olarak taslaklarda dahil 515 yazım var.
Toplam görüntülenmem ise 265.717 

Hangi blogun muhasebesini öğrenmek istiyorsun?



Bu mimi hazırlayan blogcusultan,'a teşekkür ederim .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder