25 Mayıs 2018 Cuma

ENGLİSH HOME PEARL SOYULABİLİR MASKE


Son zamanlarda her marka hatta bunun ne işi var dediğimiz firmalar dahi maske çıkartmaya başladı.
Onlardan birisi de english home.
İlk başta şaşırdım.
Bir etkinlikte gelen bu pearl soyulabilir maskeyi neredeyse 3-4 kere kullandım ve yorum yapabileceğimi düşünüyorum.



İnci tozu, niacinamide, antioksidan nar ekstraktı ve E vitamini ile
zenginleştirilmiş özel formülü ile cildi arındırırken dış etkenlere
karşı korumaya yardımcı olur. 
Kafein ile canlılık verir. 
Cildiniz canlıve ışıltılı bir görünüm kazanır.



Göz çevresi ve dudak çevresi hariç yüzüme çok kalın olmayan bir tabaka
halinde sürüyorum ve 15 dk bekleyip tamamen kuruduğunda soyuyorum.Herhangi bir
kalıntı kalırsa ılık suyla duruluyorum. Haftada 2 kez kullanıyorum





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212


Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder