11 Mayıs 2018 Cuma

MİNİSO BB KREM VE MAKYAJ BAZI

MİNİSO BB KREM VE MAKYAJ BAZI

Herkese merhabalar,
Miniso kozmetiklerini hiç deneyip paylaşmamıştım.
3 al 2 öde zamanında bu bb krem ve bazı aldım.
Şimdi detaylı yorumlara geçelim,


MİNİSO BB KREM VE MAKYAJ BAZI

Miniso bb kremi kaç kere elime aldım hep geri bıraktım. Fiyat 14.95 hiç bir şey değil ama her defasında ihtiyacım var mı diye sordum ve kendimi tuttum. Keşke de tutmaya devam etsemişim. Öyle şahane falan değil. Normal tamamen sıradan bir bb krem. Hatta ben bb kremde de kapatıcılık arıyorum ve bu da asla kapatıcı olmayan günlük bir bb krem.
Tabi ki kullanıyorum ama yüzümde pek bir şey yokken. Alır mıyım bir daha almam.


MİNİSO BB KREM VE MAKYAJ BAZI

Miniso makyaj bazı, yine hüsran. Diğerinin gideri var fakat bunun hiç bir türlü olumlu yönünü bulamadım.
12.95 TL fiyatı var. Ve sanırım bir de renk çeşitleri var çünkü bendekinde lila yazıyor ve baz o renkte. Sürünce tamamen ciltle bütünleşiyor lilalık kalmıyor ama nedense hiç dikkat etmedim alırken. Bir şekilde kullanıp bitireceğim.

2 yorum:

  1. Miniso şöyle bi gezmek için güzel bir mağaza ama ben de kaç defa kozmetikleri elime alıp alıp bıraktım. İyiki almamışım ☹️

    YanıtlaSil