20 Mayıs 2018 Pazar

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ



NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Herkese merhabalar,
Sizlere nisan ayında yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim
Biraz geç kaldı ama anca toparladım hatta haftaya mayıs ayındaki alışverişler de gelecek


NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

İlk olarak procsin markasının saç peelinglerini bilmeyen yoktur.
Daha önce black sugar olanı denedim ve bu sefer de kinoa’lı olanı denemek istedim ve aldım.
İnceleme yazısını yazacağım için uzatmıyorum.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yine son zamanlarda meşhur olan Loreal Şeker Peelinglerinden 
canlandırıcı etkili Hindistan cevizli
olanı aldım ve neredeyse 4te 3ü duruyor. Aklıma geldikçe kullanıyorum
Her gün uygulasanız da cildi yormuyor
Arınması biraz zor ama temizleme jeli yada köpüğü ile tekrar yıkarsanız hiçbir şey kalmıyor
Saf kil arındıcı maske ise benim geç tanıştığım bir maske oldu.
Gardropstan 13 TL gibi bir fiyata almıştım. Alırken yarısı doluydu ve bende 3 kere kullandım
göründüğü gibi dibi gözüktü.
Cildi biraz yakıyor ama yüzünüzü yıkadığınız zaman cildi tahriş etmiyor.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Avondan perceive parfümünün sprey formunu aldım. Kokusu yaz aylarına yakışacak şekilde.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Nyx cosmeticsten ise son çıkan bu puff rujlarından 01 numarasını aldım .
Fiyatı 36 TL
Bunun dışında 5 farklı rengi daha var ama bence en iyisi bu
Köpüksü bir yapısı var
Kalıcılık orta düzeyde.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Babylips resque merak edip aldığım ama diğerlerinden farkı olmayan bir lipbalm.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Procsin kaş serumu hala kullanma fırsatım olmadı.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ


Nisan ayında watsons sürpriz kutu almıştım ve onun içinden çıkan,


NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Gliss şampuanı bunu daha önce kullanıp beğenmemiştim kutuda görünce de üzüldüm.
Saçlarımı berbat yapıyor.

NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Toni&guy markasının saç parfümü yine kutudan çıkmıştı.

Yine pek sevinemedim çünkü ilk başta mis gibi koksa da daha sonralarda çok berbat bir koku bırakıyor.


NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ


Colgate optic White diş macunu daha önce denemiştim 
ama o kadar denildiği gibi beyaz dişler sağlamıyor bir iki ton belki açıyor.


NİSAN AYI ALIŞVERİŞLERİ

Miniso ojeler ilk kez aldım ve hepsine bayıldım.
Oldukça kalıcı fakat 3-4 katta anca renk veriyor.




İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

2 yorum: