14 Mayıs 2018 Pazartesi

PROCSİN GOLD MASK VE SHİNE MASK

PROCSİN GOLD MASK VE SHİNE MASK
Procsin markasını daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama daha önce blogumda ürünlerini defalarca yazdım. Ve çoğu ürününü de başarılı buluyorum. Ve kullanıyorum.
Bugünde popüler olan 2 farklı maskeden bahsedeceğim.

İlk olarak gold mask isimli olan kil maskesinden başlamak istiyorum.
Cilt onarılmasına ve daha canlı görünmesine yardımcı olan bir ürün.

PROCSİN GOLD MASK VE SHİNE MASK

Soyulan maskelerden değil kil maskesi olduğu içinde yıkanıyor

Parfüm kokusu var.
100 ml
Ciltte gerginlik hissi yaratıyor ciddi anlamda geriliyor cildiniz. 
Uygulama sonrası cilt gergin ve gözle görülür şekilde beyazlamış ve tertemiz görünüyor.
Siyah noktalarda azalma , ciltte canlanma, temizlik hissi az da olsa net bir şekilde belli oluyor.


Eğer hassas bir cilde sahipsen ciltte kızarıklık meydana geliyor. 

Cilt yenilemiyor ama cildin üstündeki makyaj kalıntılarını temizliyor.
Ciltte herhangi bir sıkılaşma olmuyor. Sadece cildin anlık yağ dengesini sağlıyor.

Eğer cildiniz yağlı ise fazla yağları temizlediği için gözenek görüntüsü minimuma düşüyor.

************************************************************************************************************

Şimdi ise benim sevdiğim Shine Mask ile devam edelim.
Çok merak ediyordum lansman sayesinde tanıştık.

Maske içerisinde ışıltılı simler var.
Jel formunda ve çok çabuk kuruyor.
Soyulurken de tüylerinizi yolmayıp canınızı yakmıyor
Maske cildi sıkılaştırmayı; hava kirliliği, egzoz. gibi çevresel faktörlerden kaynaklı nem kaybını gidermeyi vaat ediyor. 
PROCSİN GOLD MASK VE SHİNE MASK

Cildime verdiği yumuşaklığı, aydınlığı ve verdiği temizlik hissini sevdim. 
Işıltılı yapısı da uygulamayı eğlenceli hale getiriyor. 
Sıkılaştırma konusunda net bir şey söylemem şuan için mümkün değil çünkü ürünün 4te 1ini anca kullandım ve asla bu kadar zamanda da sıkılaşma beklemiyorum ki sizlerde beklemeyin.

2 yorum:

  1. Gosto muito de usar produtinhos, para deixar a pele do rosto mais bonita:) já usei mascara de argila e funciona muito bem. Mais esse gel de limpeza com brilho me interessei. :)
    Beijokas da Camila e Carol

    já tem post novo <3 com uma dica indispensável, hoje em dia!

    Vamos Papear 

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki maske hiç kullanamıyorum 😣

    YanıtlaSil