1 Mayıs 2018 Salı

MART BİTENLER

MART BİTENLER

Bitenlerimi biriktirme alışkanlığı ne yazık ki edinemedim.
Kalanları da size aktaracağım.
Lr oje çıkarıcı kutu : Sanırım en sevdiğim en zorlu koyu simli ojeleri bile tırnakları yıpratmadan çıkartan tek çıkarıcı. Fiyatı biraz pahalı olsa da uzun süre gidiyor.
El temizleme jeli : Tshoptan 2.5 TL'ye almıştım. Yarısını bitirdim ama geri kalan çöpe gitti.
Rival de loop nemlendirici : Cildim yağlı iken jel nemlendiricileri tercih ediyordum. İndirimde çok uyguna bulunca almıştım. Yarısı bitti güzel nemlendirme sağlıyor.
Avene termal su : Bundan daha önce de bitirmiştim. Yaz aylarında iyi oluyor.



Resim yazısı ekle

Seely ütüsüz ütü:Bunu uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Ütü yapmak istemediğim zamanlarda çok pratik oldu.
Milkshake köpük : Sanırım yemek isteyipte yiyemediğim tek şey! Harika kokuyor ve saçlarımın da daha canlı ve parlak gözükmesini sağlıyor.
Amway vitamin açtım fakat hiç denemedim.
Burun spreyi : Bahar geldiği zamanlarda alerjim oluyor ve bol bol bunlardan bitiriyorum.
Altera vücut bakım yağı : cildim kuru diye aldım bir kaç defa kullandım ve unuttum.


MART BİTENLER

La girl pro concealer :Severek kullandım. Kaç tane bitti bilmiyorum. Yurt dışından getirtme şansınız var ise söyleyin.
Newmacy ruj : 3.5 TL gibi bir fiyata aldım fakat çok kötü. Dudakları kurutuyor ve yapış yapış his veriyor.
Wet n wild likit far: Nyx yarışmasında bol bol kullanıp bitirdim günlük için uygun değildi. Mavi simli bir rengi vardı. Koleksiyon ürünüydü.
Rapsodi fondoten: Şu zamana kadar kullandığım en ucuz fondoten. 10 TL fiyatı vardı. Kapatıcılık süperdi elimdekiler bitince yine alacağım.
Wozaj eyeliner: Eyeliner çekmeyi öğreten ürün diyebilirim ama ne yazık ki bir iki kere kullandıktan sonra kurudu.
Farmasi zen maskara: Kullandığım maskaralar arasından ilk 3 sırada yer alır. Kirpikleri tek tek ayırıp hacim veriyor.
Essence eyeliner: Nyx yarışmasında kullanmak için aldım fakat içi kurumuş hiç kullanamadım.
Beyaz yüz boyası: Yine nyx yarışması için aldım ve tamamen bitti.
Farmasi fondoten: Rengi ilk başta tamdı ama daha sonra ne hikmetse açık gelmeye başladı. Kapatıcılık ortaydı.
Catrice primer: Kırmızılıklar için kullanılan bir baz. Fazla gri duruyor. Ama bir şekilde bitti.


MART BİTENLER


Charcoal yüz yıkama jeli: Gratis göndermişti. Kömür içeriyor.Kokusu kötü değildi.Alıp kullanacağımı sanmıyorum.
Wet n wild eyeliner: İndirimde iken almıştım. İçerisinde simler var. Güzeldi.
İsana young sivilce kremi: İlk zamanlar güzeldi ama büyük sivilcelerde pek işe yaramıyor.
Gülşah badem yağı: Migros indirimde çok ucuz bir fiyata almıştım yarısı döküldü ama yarısını kullandım tırnaklarımı baya besledi.
Beeo propolisli boğaz spreyi: Hasta olduğumda çok sık kullandım ve evdekilerde kullandı. Boğaz ağrımı sıkar sıkmaz hemen geçiren bir sprey. Tadı kötü ama gerçekten kışın evde bulunması gereken bir şey.
D&P parfüm: Kardeşimin parfümüydü şekerli kokusu vardı. Kalıcılı koku. Fiyatlarını bilmiyorum.
Bee beauty el kremi: Hediye olarak gelmişti. Kokusu güzel ama pek nemlendirmiyordu.



MART BİTENLER

Bubble mask: güzeldi farklı çeşitleri de bende mevcut 
La roche posay yüz yıkama jeli: beğendim
Kiehls salatalıklı tonik:beğendim
Yves rocher krem:beğendim
Farmasi bb krem:beğendim
Moshos garden kil maskesi:beğendim
Moshos garden nemlendirici:beğendim
Benton el kremi:beğendim
Benton yüz yıkama jeli:beğendim
Benton güneş kremi:beğendim
Benton güneş kremi:beğendim
Yves rocher tonik:beğendim
Doctor b nemlendirici:beğendim

2 yorum:

  1. Şu ütü spreyimin ortalıklarda olmadığını fark ettim noldu ki acaba kayboldu BİRDEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende uzun süre bulamamıştım sonra çıktı bir yerlerden

      Sil