21 Mayıs 2018 Pazartesi

NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ



NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ

Herkese merhabalar,

Sizlere Nivea markasına ait yeni bir seriden bahsedeceğim.
MicellAİR serisi skin breathe
3 tane ürünü var.
Bunlardan birisi göz makyajı temizleyicisi, makyaj temizleyicisi ve makyaj temizleme mendili.


NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ

Göz makyajı temizleyicisinden başlayalım,

Suya dayanıklı bir makyaj çıkarıcı.
Oksijen alımını arttırır
Gözleri yakmıyor


NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ

Durulama gerektirmez

Parfümsüz
Çift fazlı temizleme suyu bu yüzden kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.
125 ml


NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ

Makyaj temizleme suyuna gelecek olursak,

Nivea markasına ait daha önce makyaj çıkarıcı u denedim ama hiç memnun kalmadım.
Kalanı da görmedim fakat bu seriyi şimdilik sevdim diyebilirim.
Yüz, göz ve dudak makyajına uygun.
Oksijen alımını arttırır.


NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ

Uzun süre kalıcı makyajı çıkarır

Hassas ciltler dahil her cilt tipine uygun.
Parfümsüz
Durulama gerektirmez
400 ml

NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ

Makyaj temizleme mendili ise,

Ben çok sık makyaj temizleme mendili kullanıp bitiren biriyim.
Elimde olmadığı zamanlarda da ıslak mendil ile makyajımı çıkarırım.
Nivea’nın daha önce farklı bir mendilini kullanmıştım ve sevmiştim.


NİVEA MİCELLAİR SKİN BREATHA SERİSİ 

 
Bunun da neredeyse yarısı bitti sayılır.

Göz makyajını iyi çıkarıyor kirpikleri dökmüyor.
Ten makyajının da tabasını alıyor bende geri kalanı temizleme jeli ile yüzümü yıkayıp çıkarıyorum



Gratis Watsons Rossmann gibi kozmetik marketlerinde bulabilirsiniz.








İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder