19 Mayıs 2018 Cumartesi

THE BALM VOYAGE EYESHADOWS PALETTE


Bloggerlığa başladığım zamandan beridir nedense hiç the balm markasından şunu alayım aa bu çıkmış onu da alayım demedim nedense bana ürünleri çekici gelmiyor.
Aynı ürünlere benzer çok daha uygun fiyatlı ürünlerde bulunuyor.
Hatta son zamanlardaki fiyatlardan bahsetmiyorum bile.
Sevgili Derya'dan ödünç aldığım bu balm voyage paletinden biraz bahsetmek istiyorum.
O kadar paralara değer mi ?
Genelde the balm deyince far paletleri akla geliyor.
Benimde aklıma gelmiyor değil.



Bu palette de 16 farklı renk var.
3-4 renk dışında gerisi her zaman kullanılabilecek renkler.
Pigmentleri gayet güzel.
Biraz tozutma yapıyorlar.


Benim favori renklerim ise A1-B1-C1-D1-D2 oldu.
Bu renklerde genelde çoğu palette olduğu için alıp kullanmam 
kullanamam diğer renkler boşa bekler.
Bazı renkler ışıltılı bazıları ise mat.


Ambalajı mıknatıslı ve baya sağlam.
Ve seyahat için ideal bir palet.
Aslında alt kısmında da 3 tane farklı ruju var.
Fiyatı gördüğüm kadarıyla 100 TL civarında.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212

Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

2 yorum:

  1. ben almadım bu paleti renkler çok cezbetmedi beni bu sefer :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende valla deryaya geri verdim bir kaç renk dışında güzel renk yok

      Sil