29 Mayıs 2018 Salı

SMASH HAMBURGER DENEYİMİ


Herkese merhabalar,
Sizlere harika bir mekandan ve yemeklerinden biraz bahsedeceğim.
Youtube'de bir video da görüp gittiğim bir mekan SMASH.
Burası bir hamburgerci.



Sadece hamburger değil ayrıca hotdog'ta satılıyor bir gün onu da deneyeceğim.
Geçen gittiğimde video çekmiştim oda yakında kanalda olacak.

Benim aldığım cheese hamburger.
Fiyatı 15 TL bu 80 gr birde 160 gr olanı vardı onunda fiyat 19 TL civarında.
Ama bu 80 gr bile insanı şişiriyor.
Hamburgerdeki tüm malzemeler ev yapımı kendileri yapıyor.
Karamelize soğan,ev yapımı sos,peynir,turşu, kömür ateşinde pişmiş hamburger eti
ekmeğine bayılıyorum hem kıtırlık var hemde yumuşaklık.



SMASH HAMBURGER DENEYİMİ

Patates kızartması çeşitleri de var.
Ben ilk başta böyle farklı bir patates denedim ama pek beğenmedim.
Beğenmeme sebebim ise farklı bir tat olmamasıydı.
Patates fiyatlarıda 6 TL'de başlıyor bu yukarıdaki ise 12 TL



SMASH HAMBURGER DENEYİMİ

Buda baharatlı kaşık patates.
İki kişi bile bunu bitiremedik çünkü aşırı baharatlıydı.
Bu patates ise 6 TL




Sos markası olarak heinz kullanıyorlar ben bu markayı seviyorum.
Ve dünyada da en çok kullanılan sos markalarından birisi.
Ürünleri migros,makro gibi marketlerde bulabilirsiniz ama diğerlerine göre fiyatı biraz pahalı.










İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

1 yorum: