26 Mayıs 2018 Cumartesi

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Herkese merhabalar,
Son 2 ayda alışveriş konusunda kendimi aştım.
Ama bunlara biraz ihtiyacım vardı bir kaçı da sadece meraktan alındı.
İlk olarak güzel can alıcı parçaların olduğu kozmetik alışverişinden başlayayım,
Aslında bir alışveriş daha yaptım ama onlar 2. part olarak yazısı gelir.


MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Çok merak ettiğim The balm nude dude paleti.
Gardropstan 30 TL'ye aldım orijinal ürün.
Ayrı inceleme geleceği için sizleri bekleteceğim.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yine ilk çıktığı zaman milletin kapış kapış aldığı bir ürün maybelline master contour stick
5 TL gibi fiyata bulunca hemen aldım.
Yine gardropstan.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yine bir gardrops çıkartması
Bu maskarayı da 5 TL'ye aldım.
Kuruma falan yoktu içinde de ürün var.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yine merak ettiğim makyaj bazı.
Aslında pembe olanı istiyordum ama hiç bir yerde kalmamıştı.
Bende parlak bitiş sevmediğimden matlaştırıcı etkili olanı tercih ettim.
Gratiste indirimde 36 TL'ye aldım.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yazı sanki hep loreal ve maybelline ürünleri ile gidecekmiş gibi değil mi ?
Bunu da merak ederek 10 TL civarında gardropstan aldım.
Bu maskara E-F-S-A-N-E!!
Alın aldırın sadece bu.
Detaylı incelemesi en kısa zamanda gelecek.


MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yine keşke hemen alsaydım dediğim harika bir maskara.
Ben fark ettim ki uzun süredir maskara almıyormuşum ve kullanmıyormuşum.



MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Gelelim ikinci kısım bakım ürünlerine,



MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yaz geldiğine göre artık sıcaklarda başladı ve terliyoruz çalışanlar için daha da zor oluyor bende merak ettiğim garnier mineral deodorantı aldım ve alır almaz memnun kaldım.


MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Gratis outletten 15 TL'ye aldığım 200lü takma tırnak.
tırnaklarımı kesmişken denemek güzel olur aslında.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Miniso maske seti
İçerisinden 1 spatula,1 kase,3lü ölçek kaşığı ve 4 adet tek kullanımlık maske çıkıyor.
12.95 TL

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Aleo vera jel takıntısı bende de olmaya başladı ve hemen en ucuz olan mumuso'dan 14.95'e aldım.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Kokusu için aldığım ama bir işe yaramayan kuru şampuan.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Deneme aşamasındayım watsons sürpriz kutusundan çıkmıştı

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Yine watsons sürpriz kutusundan çıkmıştı detaylı inceleme gelecek.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Watsons sürpriz kutusundan çıktı daha önce sevememiştim şimdi biraz ısındım gibi ürüne.

MAYIS AYI ALIŞVERİŞLERİ

Bunu eklemeyi unutmuşum.
Güzel bir maske 16 TL ye indirimde almıştım.
Detaylı inceleme yazısı için buraya tıklayın








İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212
Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları



2 yorum:

  1. Loreal Paradise en merak ettiğim ürünlerden biri, elimdeki maskaralar biter bitmez alcağım ilk maskara :) Güle güle kullan hepsini de ^^

    YanıtlaSil
  2. Adorei os produtos, preciso urgente de uma mascara de cilios.
    Beijos boa semana
    http://bellapagina.blogspot.com.br

    YanıtlaSil