9 Mayıs 2018 Çarşamba

PROCSİN BAKIM YAĞLARI

Herkese merhabalar,
Procsin diyince yine akla gelen bu çeşit çeşit bakım yağlarından bahsetmek istiyorum.
Neredeyse tümüne yakın yağ çeşitleri elimde mevcut.
Bazılarını ben aldım bazıları da yine lansmanda verildi.

İlk olarak sol baştan başlarsam,

Black sugar saç bakım yağı, Bunu ben saç diplerine ve uçlarına uyguluyorum.

Clin oil, Duştan sonra kızarık cildimi yatıştırıyor ve kısa sürede de kızarıklıklar gidiyor. Ayrıca makyajdan önce de makyaj bazı olarakta kullandığım zamanlar oluyor.

Eyebrow oil, Kaş ve kirpikler de kullanılan besleyici yağ. Ben kirpiklerimde kullanmak amaçlı aldım henüz deneyemedim.

Q10 göz çevresi oil, Yine henüz başlayamadığım bir göz çevresi yağı. İlk kez böyle bir şey deneyeceğim.

Anti aging oil,Denemek amaçlı aldım fakat anneme vereceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder