18 Ekim 2016 Salı

#3istanbullukizbulusmasi Etkinliği Sponsorlar Part1


Herkese merhabalar 4 aydır uğraştığımız etkinliğimiz sonunda bitti ama ondan sonraki işler bitmiyor.
Sponsorları ayrı ayrı yazacağımı dün söylemiştim.
Ayrıca içlerinde bir kaç tanesi dışında kullanmadığım denemediğim ürünler var ve ben sadece bunları teşekkür etmek için yazıyorum inceleme yazıları daha sonra tek tek gelecek eğer incelememi istediğiniz bir ürün varsa yorum bırakırsanız ilk onlara göz atabilirim.

Hadi başlayalım,


Ekoz kozmetik bir çok buluşmalara sponsor olmuş ve bizleri de yalnız bırakmadı.
Ben vanilya kokusunu çok sevdiğim için bunu bayıla bayıla kullanacağım.
Ama sevmeyenler için kokusu ağır gelebilir.
Bu kokuyu tekstil,oda ve araba kokusu olarak kullanabilirsiniz.

ekoz kozmetik
Vissmate de bizlere 500 ml çamaşır sularından gönderdi.
Daha önceden bana hijyen seti göndermişlerdi ve deneme fırsatım olmuştu.
Teşekkürler Vissmate <3 p="">

vissmate
  <3 br="">
Seely  ütüsüz ütü çok merak ettiğim arkadaşlarda sürekli gördüğüm bir üründü.
Bizimde etkinliğimizde sponsor oldular.
En kısa zamanda uygulamalı olarak yazısını yazacağım.
Teşekkürler Seely <3 p="">


Sanırım tüm etkinliklerde gördüğümüz aspire içeçek 0 kalori 0 şeker 0 yağ ile kadınların gözdesi olacaktır.
Yaban mersini sevenler bayılacaktır fakat ben daha önce denemiştim ve yaban mersininden de çok haz etmediğim için sanırım kardeşim içecek :)
Teşekkürler Aspire <3 p="">
aspire

Etkinliğimizin bir diğer sponsoru camer_hobi sayfasının sahibesi ve cansumun annesi bizlere bir sürü tatlı mı tatlı kurabiyeler yapmış.
Herkesin adının yazılı olduğu ve bir çokta değişik şekillerde kurabiyeler vardı.
Normalde şeker hamurlu kurabiyeleri pek sevmem çok şekerli olur diye ama bunların şekeri tam olmuştu.
İsimli olan dışında hepsini yedim bir tek ona kıyamadım <3 p="">
Teşekkürler camer_hobi <3 p="">

@camer_hobi

Mısırın her türlü haline bayılan biri olarak etkinliğim de illa ki olacaktı.
Mrandmrspopcorn ailesi de sağolsun etkinliğimizde bizlere çilekli patlamış mısır yolladılar.
Ben hala bunları da yemeye kıyamadım.
Teşekkürler mrandmrspopcorn <3 p="">

mrandmrspopcorn
Etkinliğimizde en çok dikkatimi çeken bir marka olan emterapi bazılarımıza lotus çayı bazılarımıza ise güneş koruyucu krem verdi. Bana gelende çay oldu. İhtiyacım olan bir şeydi aslında ve en kısa zamanda deneyip kullanmak istiyorum.
Teşekkürler emterapi <3 p="">

emterapi
şimdilik bu kadar sponsor yazayım sizleri devamını da yazacağım. Merak ettiğiniz ürün varsa yazarsanız incelemede ön sıraya alabilirim. Ben hepsini merak ediyorum :)
Sevgilerle Duygu.

14 yorum:

  1. MERHABALAR BU ETKİNLİKLERDEN NASIL HABERDAR OLABİLİRİZ NASIL KATILABİLİRİZ YADA KATILIM ŞARTLARI NELERDİR UFAK BİR BİLGİ VEREBİLİRMİSİNİZ
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben etkinlik yapma düşüncesine girdikten sonra katılımcıları kendim seçtim davet ettim kabul edenler geldi. Duyurmadım yani ama bazıları duyurupta katılım sağlıyor onlara bakabilirsiniz.

      Sil
  2. Nice product, thank you for sharing :-)

    YanıtlaSil
  3. Great post! I follow you too #182:)

    YanıtlaSil
  4. Sanirim en merak ettigim ütüsüz ütü, güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok merak ediyorum akşama bir denemem lazım :) teşekkürler canım

      Sil
  5. So nice! I like it.



    STYLEFORMANKIND.COM

    YanıtlaSil
  6. Vanilya kokusu bana ağır geliyor canım ama farklı çeşitlerine bakabilirim. Şu ütüsüz ütü olayına da ayrı hastayım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genel olarak vanilya kokusunu seviyorum kuzu ama sana bu ağır gelebilir biraz yoğun kokuyor :(

      Sil