3 Ekim 2016 Pazartesi

Ogx Coconut Water & Ogx Heling + Vitamin Şapuan


Herkese merhaba
Bugün sizlere elimde olan ogx markasına ait 2 şampuandan bahsedeceğim.

Coconut water nemlendirici olanı geçtiğimiz haftasonu aldım ve hemen denedim.
Şunu söylemem gerekir bu diğerine göre daha çok köpürdü.
Arınması daha kısa sürdü.
Kokusuna bayıldım !
Şampuan 385 ml.
Yapısı jöle kıvamında bir çok marka şampuan denedim ama sanırım en yoğun yapılı olan bu marka.
Duruladıktan sonra saçlarımı çok fazla sertleştirmedi ama yine de saç kremi kullanmamı istedi.



Bu şampuan tüm saç tipleri için uygun.
Neme ihtiyacı olan herkes bunu deneyebilir.
Şimdilik memnunum bakalım yarısına gelmeden nem ile ilgili yorum yapamayacağım :)


Bir diğer şampuan ise dökülmelere karşı vitamin e şampuandan çok fazla memnun kalmadım.
Dökülmeleri engelledi fakat kepek yaptı. 
Yapısı yine diğerinde söylediğim gibi jöle kıvamında.
385 ml.
Kokusu çok fazla yok.
Arınması diğerine göre biraz daha uzun sürüyor.



Saçların kırılma ve dökülmesini engeller. Bunu vaat ediyor yerine de getirmiyor değil.
Belki benim saç derimde bir problem olabilir.
Bittikten sonra bundan alacağımı sanmıyorum.

Sizler daha önce ogx markasından ürün kullandınız mı ? Yorumlarınız neler :)

6 yorum:

  1. bu da denemek istediklerimden biri ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diğer çeşitlerini denemek istiyorum sanırım bunlardan sonra alacağım 😘

      Sil
  2. markadan denemek istediğim bir diğer seri =) şimdiye kadar en sevdiğim şampuan saç kremi markası organix oldu. eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremini denemedim ama aklımda kuzum

      Sil
  3. Bu markayı ilk defa duydum, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil