7 Ekim 2016 Cuma

Nivea BB- Clean Temizleme Suyu

Herkese merhabalar :)
Bir hafta daha neredeyse bitti.
Bu sıralar hem yorgunum hemde heyecanlı :)
Haftaya pazar inşallah aylardır uğraştığımız blogger etkinliğimiz gerçekleşecek umarım çok güzel geçer.

Geçenlerde aldığım nivea'nın bb Clean temizleme suyu.
Açıkçası bunun için değilde yanında verdiği bb krem için almıştım.
Uzun süredir garnier makyaj temizleme suyunu kullanıyordum arada farklı şeyler denemekte gerekiyor.

Kullanmadan önce umarım gözlerimi yakmaz diye ummuştum ki öyle de oldu.
Yanma vs. problemi yaşamadım.
Yüzümü yüz yıkama köpüğü ile yıkadıktan sonra bununla cildimi bir kez daha temizliyorum.
Arta kalanları da rahat bir şekilde çıkartıyor.
Gözüme girmeyi başardı diyebilirim.


******


Yukarıda da gözüktüğü gibi bu ürün bizlere 5 farklı sonuç vaat ediyor
1-Arındırma Evet bana göre bu sonucu rahatlıkla alabiliyorsunuz.
2-Temizleme Bunun için pek bir şey diyemem ancak zamanla görülebilecek bir sonuç.
3-Cilt kusurlarını azaltma kızarıklıklarım genelde banyodan sonra cildime peeling yaparsam çıkıyor ve ondan sonra bunu kullanmadığım için bir şey diyemeyeceğim.
4-Nemlendirme Cildimi yumuşattığı doğru ekstradan nemlendirici kullanmayı gerektirmedi.
5-Hazırlama Tabi ki tüm temizleyiciler bir sonraki makyaja cildi hazırlar ama bunu neden ayrı bir sonuç olarak yazmışlar bilemedim.


İçindekileri merak edenlere.
Ben normalde nivea ürünlerini çok kullanmıyordum. Genel olarak pek verim alamamıştım.
Ta ki en son aldığım yüz yıkama jeli ile bir sempati duymuştum.
Bittikten sonra bu bb clean temizleme suyunu alacağımı sanmıyorum.

4 yorum:

  1. Nivea bana da pek iyi gelmiyor, teşekkürler bilgi için.

    YanıtlaSil
  2. Misel su furyasının bir ürünü ama gözlerimi yakar diye çok korkuyorum ben :( garnier alerjisinden sonra cesaret edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde korkum oydu kuzum yakma olmadı ama ben bildiğimden şaşmayacağım

      Sil