11 Ekim 2016 Salı

ISANA Prof Asetonsuz Süngerli Oje Çıkarıcı


Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere hafta sonu Rossmann mağazasından İsana prof asetonsuz süngerli oje çıkarıcısını almıştım.

Daha önce Şelale markasına ait süngerli oje çıkarıcı kullanmıştım.
Ona biraz kıyaslayarak yazacağım.


75 ml süngerli olduğu için içerisindeki oje çıkarıcı kolay kolay bitmez.
Bitse de elimdeki asetondan takviye yapar sünger parçalana kadar kullanırım.



Süngerini siyah renkte yapmışlar. Çok iyi düşünülmüş çünkü koyu ojeleri, süngeri açık renkte olan bir oje çıkarıcı da çıkartsanız çok çabuk rengi değişip kullanılmaz hale gelir.

Kokusunu çok fazla ağır buldum.

Çıkartmadan önce

Sizlere örnek olması açısından öncesi ve sonrası fotoğrafı çektim.


Çıkarttıktan sonra
Sadece 2-3 çevirmede ojelerim tamamen kalıntı kalmadan çıktı.
Koyu renkte bile bu kadar etkiliyse açık renklerde hayli hayli çıkartır.


Biyotin,gliserin ve kayısı çekirdeği yağı bulunuyor.
Ojeleri çıkarırken bir taraftan da tırnaklara bakım yapıyor.
Bu takma tırnaklar içinde uygun bir oje çıkarıcı.

Açıldıktan sonra 36 ay ömrü var. Benim gibi her gün yada en azından 2 günde bir oje süren biri iseniz çok rahatlıkla dediği tarihten önce bitirirsiniz.

10 yorum:

  1. koyu rengi gayet güzel çıkartmış, başarılı ... bu güzel paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. bu ürünü hiç görmedim ama çok pratikmiş, cidden beğendim, görürsem bakacağım zira şu klasik asetonlardan bıktım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben görmüştüm ama elimde aseton olunca alma gereksinimi duymamıştım :)

      Sil
  3. ben de kullanıyorum başarılı buldum ama benim gibi kısa küçük parmaklı biri için özellikle küçük parmağı temizlemek biraz zor oluyor :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde küçük parmağım yetişmiyor ablacım :)

      Sil
  4. Bende bu oje çıkarıcılardandan süngeri açık renkte olanı var çok iyi çıkarmamıştı :( Bunu daha çok sevdim bakıcam mutlaka :))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler canım yazın için. Bende böyle bir ürün arıyordum yves rocherdan aldıgım bitmisti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oda aklımda elimdeki bitince ona da sans vericem kuzum

      Sil