9 Ekim 2016 Pazar

Maybelline Fit Me Matte +Poreless



Herkese yeni haftadan merhaba.
Ülkemize geleceğini geçenlerde duyduğumuz fakat bize 
Gratis demelerine rağmen süpriz bir şekilde 
Watsons mağazalarında bulduğumuz 
Maybelline Fit Me fondotenden biraz bahsetmek istiyorum.

Daha önce denemedim o yüzden detaylı bir yorum şimdilik yapamayacağım.
Bu bir ilk izlenim yazısı da sayılır.
Fiyatı 27.90 Ve bence çokta uyguna getirmişler.
Ben daha fazla olur diye bekliyordum beni yanılttılar.

Aslına Watsons'a giderken maybelline age rewind kapatıcısını almaya gitmiştim.
Fakat küçük boy olupta 30 TL gibi bir fiyat görünce bıraktım ve bunu aldım.

Zaten fondötenim bitmeye yakındı benim içinde iyi oldu.



Sanırım 5-6 rengi vardı. Ben en açık olan 110 numarasını aldım.
Bundan sonraki bile çok koyu geldi hatta çalışana sordum bana bunun daha iyi olacağını söyledi.
Tester yoktu maalesef belki ilerleyen zamanlarda çıkartırlar.


Ürün 30 ml bence ideal bir boy.
Kendimin de hemen bitirebileceğimi sanmıyorum.


İçerik merak edenler için,

Kapağı bu şekilde.
Sevdiğim ve kullanışlı bulduğum bir tür.
Ne kadar kullanmak istiyorsanız o kadar ürün alırsınız.


Ellerim biraz bronz gözüküyor o yüzden fondöten rengi de çok açık durmuş :)


Dağıttıktan sonra duruşu böyle ellerim ne kadar yüzümden bronz olsa da yine de ışıkta çok beyaz durmadı. Yapısı sıkarken biraz sıvı gelmişti ama dağıtırken yoğun olduğunu gördüm.
kapatıcılığı yüksek.


25 yorum:

  1. bunu ve age rewind'ı da denemek istiyorum ama yılbaşını bekleyeceğim sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende kapatıcıyı elimdekiler bitince alacağım :)

      Sil
  2. bana biraz ısıltılı geldi ama ... kapatıcılığının yüksek olması güzelmiş... paylaşım için teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım mat bu. ışıktan sana öyle gelmiştir.

      Sil
  3. yüksek kapatıcılığı alıp da cildi hapsetmeye gerek yok :) belki ileride

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda senin kararın tatlım :) ben fondoteni hele ki yüksek kapatıcılığı varsa kışın daha çok kullanıyorum bir kaç ay :)

      Sil
  4. Fondöteni nedense hic merak etmedim Revlondan cok memnunum tester olursa bakıcam ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. testerda önümüzdeki günlerde gelir diye umuyorum :)

      Sil
  5. Kapatıcılığı özel günler için düşünülebilir belki ama benlik bir ürün değilmiş

    YanıtlaSil
  6. Keşke denememiz için tester koysalarmış :/ Bakılabilir bir ürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyarlar herhalde sonuçta her şeyin testerı var da buna mı koymayacaklar canım :)

      Sil
  7. Darısı Fit me kapatıcının başına umarım oda gelir :)

    YanıtlaSil
  8. Fiyatinin bu kadar uygun olmasi beni sevindirdi acikcasi, burda da o civarda fiyati, ben sevdim, güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben görünce şaşardım açıkçası bu kadar uygun olacağını düşünmemiştim :) teşekkürler canım

      Sil
  9. fiyatı gerçekten uygun olmuş, güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  10. Bana da yurtdışındayken bunun testerini vermişlerdi, kullanmadım henüz...

    YanıtlaSil
  11. Ben 104 numarasını aldım 110 daha mı açık renkli acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni mi gelmiş o rengi ben alırken en açığı 110 du

      Sil
  12. Ben 104 numarasını aldım en açık rengini istiyodum ama 110 numara daha mı açık oluyo

    YanıtlaSil
  13. Fiyatı oldukça uygun bir ürün.Sağlıkla iyi günlerde kullanın.
    @smk

    YanıtlaSil