12 Ekim 2016 Çarşamba

Bitenler Part #16



Herkese merhabalar.
Bitenlerimi artık ay içinde parça parça yazmaya karar verdim.
en son yazdığım bitenler yazısından sonra yine bir kaç ürünüm 
bitti yetişmediği için içimde kalmıştı :)



Saloon köpük sabun daha önce evde köpük sabun kullanmamıştım. Mangolu almıştım. Kokusu çok hoştu ama normal sıvı sabunlara göre daha çabuk bitti.

Bath And Body Works sıvı sabun daha önce bunun değişik 2 çeşidini daha bitirmiştim. İçerisinde granürler var. Peeling etkisi yaratıyor. 12 TL ye indirimden almıştım. İndirimsiz fiyatları da 24 civarında. Kokusu için bile alınabilecek bir sıvı sabun :)

Pantene yağlı saçlar için saç kremi Kardeşime almıştık fakat benim kullandığım saç kremi saçıma kötü gelmişti ve bende pantene denedim ve memnun kaldım çoğunu da ben kullandım bitirdim :)
Hatta başka bir çeşidini daha bitirmek üzereyim sanırım diğer bitenler yazısına yetişir.
Fiyatı 7 TL civarında.

Urban care saç kremi aşırı yıpramış saçlar için bir öncekinde bahsettiğim saç kremi buydu. Saç diplerimi yumuşak yaptı ama iş uçlara gelince beklediğim sonucu alamadım.
Yıpranmış olan saçlarımı daha çok yıprattı.

Splat siyah diş macunu bu markaya ait ilk defa kullandım. Düzenli kullanımda beyazlatmayı vaat etmiş ama ben düzenli kullanımda bir sonuç alamadım.
Şimdi aynı markaya ait bir başka çeşidini kullanıyorum ondan daha çok memnunum.

Bioderma duş jeli tatile giderken havaalında bir eczanede yüz yıkama jeli sanarak aldığım          
bir duş jeli.
Çok çabuk biten yoğunluğu neredeyse yok denecek kadar az yapıda.

Rival de loop peeling kayısılı olan bu peeling bana yves rocher kayısılı peelingi hatırlattı.
Ama içerisindeki tanecikler yves rochera göre çok daha iri. İlk başlarda yüzüme iyi gelmişti fakat daha sonra yüzümüze uygulayıp bekledikçe yakmaya başladı. Nedenini anlamadım ama bir şekilde bitti.

Foot Doctor yıkama jeli naneli olması beni cezbetmişti. Yine ilk vakitler her akşam kullanıyordum daha sonraları her duşa girdiğimde kullanmaya başladım. Şükür bitti. Peelingini de kullanıyorum ondan çok daha memnun kaldım.

lux disk pamuk bir ara benri markasından başka kullanmazdım fiyatını arttırınca isana ile tanıştım elimde kalmadığında ise mağazada da kalmamıştı bende mecbur kalınca lux markasını aldım.
Kötü değildi fakat bana biraz inceymiş gibi geldi. Kullanmaktan vazgeçmem tabi ki.

İsana pamuk en sevdiğim makyaj temizleme pamukları diyebilirim. Ne kalın ne de ince.


Başlamış olduğum bitirme projesinden bir kaç ürün bitirdim sanırım yıl sonuna hepsi bitecek gibi duruyor :)

Ara ara sadece bitirme projesindeki bitenleri yazarım diye düşünüyorum ama az olursa ayrı yazmayı istemiyorum.

Parfüm zaten az kalmıştı bende kullandım bitti :) Tekrar alabileceğim tatlı bir kokusu var.

Xp cosmetics'e ait bir kapatıcı. Meraktan alınmış olsa da kullanıp bitirdim allaha şükür :)

Essence get big lashes maskarayı 2. defa bitiriyorum tombul fırçası olan kirpikleri tek tek kaldıran bir maskara. Uygun fiyatıyla rossmann,eveshop gibi mağazalarda bulabilirsiniz.

Avene yüz yıkama köpüğü set içinde gelmişti yüz yıkama köpüklerini kullanmayı seviyorum. Küçük boy olduğu için hemencik bitti.

Flormar siyah oje zaten içerisinde az kalmıştı kuruyunca bende hemen bitenlere attım. Yeni bir siyah ojem zaten var o bitmeden de yenisi almayı düşünmüyorum.


Sivilce kremlerim bitmedi fakat artık kendilerinden geçtikleri için çöpü boyladılar.
Hangisi ne için kullanılır buradan bakabilirsiniz.
Yine söylüyorum ciddi sivilce probleminiz var asla doktora danışmadan gidip bunları almayın!!

Saç tebeşirleri son yıllarda çok popüler oldu. Benimde kardeşim bunları çok seviyor hatta bu kaçıncı bitirişi bilmiyorum. Bende arada kullanıyorum. Toz halinde olması yıkanınca hemen çıkması güzel özellikleri. ama saçlara uygularken etrafa çok fazla tozu dökülüyor. Kendinizi avatar gibi bulabilirsiniz.

9 yorum:

  1. 1. parti baya verimli olmuş ikinci partiyi bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
  2. Splat diş macunlarının diğer macunlardan farkı var mı, çok duyuyorum görüyorum da ama incelemedim hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah olduğu için aldım ama bence bir farkı yoktu

      Sil
  3. Adsız13.10.16

    Isana pamuklaeı ben sevemedim. Çok kalın ve sert geldiler açıkçası bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tam aksine sevdim kuzum makyaj temizleme suyunu dökünce hemen kopmuyor

      Sil
  4. Bayaca ürün bitmiş, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Fazlaca ürün bitirmişsin. Pantene saç kremini bende denemiştim. Saçları çok yumuşak yapıyor :)

    YanıtlaSil