26 Ekim 2016 Çarşamba

Watsons Beauty Essentials Face Cleaner Soft& Smooth Skin


Herkese merhaba
Uzun zamandır yüz yıkama aleti arayışındaydım ve watons'ta bu ay 35 TL'ye bulunca hemen aldım.
Kullanımı çok basit.


Böyle küçük bir kutu içerisinde oluyor.


Kutu içinde ise 
1 adet yüz yıkama aleti
1 adet plastik uçlu fırça
2 adet ise kıl uçlu fırça
mevcut.


3 şeçenek bulunuyor.
Birincisi yani off kapatma tuşu.
İkincisi Low biraz yavaş uygulama yapıyor.
Üçüncü ise High hızlı yapıyor ama öyle aklınıza çok hız gelmesin.


2 adet kalem pil ile çalışıyor.
Yani şarj etme vs derdi yok.
Pil bitince yenisi tak devam et :)


Plastik uç bu şekilde. Hani yüz temizleme pedleri çıktı ya aynı o şekilde.
Temizleme jeli uygularken bunu kullanıyorum. İyi köpürtme sağlıyor.


Kıl uçlu olan ise bu şekilde.
Bununla da temizleme jeli uyguladım fakat diğeri çok daha iyi sonuç verdi.

Fiyat olarak uygun arıyorsanız buna bakabilirsiniz.
Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler.

5 yorum:

  1. Looks fantastic:)
    Have a nice day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Adsız27.10.16

    gule gule kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan 😊 bu seti görmemiştim ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ekim ayı katalogunda gördüm çalışana sordum haberi yoktu kasa arkasındaydı.

      Sil