30 Ekim 2016 Pazar

Sivilce Problemi Olanlar İçin Doğal Maske Tarifleri

Herkese merhabalar geçtiğimiz günlerde pollop uygulamasında sizlere hangi cilt problemi hakkında doğal maske tarifi yazmamı istersiniz diye sormuştum. En çok oy alan konu ise sivilce oldu.
Bugünde sizlere maliyeti çok uygun fiyatlı olan doğal bir maske tarifi vereceğim.
Daha sonralarda yine sivilceler için başka bir maske tarifi de vereceğim.

Sizden istediğim eğer bu maskeyi denerseniz benimle paylaşmanız beni mutlu edecektir.


Bal-Tarçın Maskesi

Her ikisini de kolayca bulabilirsiniz.

Karışım tarifi için gerekli malzemeler,

2 yemek kaşığı bal
1 çay kaşığı tarçın

Sadece bu kadar malzeme ile sivilcelerinizden biraz da olsa kurtulabilirsiniz.

Bunları karıştırıp yüzünüze iyice dağıtın ve 20 dakika boyunca bekleyip daha sonra yıkayın.



Neden bal ve tarçın ?

Çünkü tarçın oldukça etkili bir antibakteriyel özelliğe sahip. Bu maskede ki görevi ise sivilceleri geçirip tekrar oluşumunu engellemek.
Bal ise yapışkanlığı ile gözenekleri temizler ve hücre onarımını hızlandırır. Cildi rahatlatarak parlaklık verir.





5 yorum:

  1. Bal müthiş nem veren bir ürün gerçekten <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda bende deneyeceğim tek olarak :)

      Sil
  2. Ben deneyeyim bu maskeyi :) Balı hem saçlarımda hem cildimde sıklıkla kullanıyorum zaten, tarçın da iyi bir fikir :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende saçlarımda kullanıyorum balı ama yüzümde henüz denemedim.

      Sil
  3. deneyebilirim çünkü bu durumdan muzdaribim :(

    YanıtlaSil