19 Ekim 2016 Çarşamba

#3istanbullukizbulusmasi Etkinliği Sponsorlar Part2

Günaydın :)
Bugün etkinlik sporlarına devam ediyorum ne kadar çok yazarsam hemen biter :)

 Tshop etkinlik bitiminden sonra mağazasına çağırmıştı bizde kalanlar ile gittik.Biraz sunum yapıldı ve sonrasında her birimize bu ürünlerin olduğu bir paket verildi.
Aslında biz giderken bir şeyler verileceğini biliyorduk ama bu kadar şeyin verilmesine şaşırdık.
Diadermine zaten severek kullandığım bir marka.

Bizlere verilen paketten çıkanlar,
-Gliss şampuan
-CC cream
-BB cream
-Gündüz kremi
-Gece kremi
-Ve bir de makyaj temizleme suyu (iki kere denedim ve görüşlerim olumlu gibi ayrı bir inceleme yapacağım bunu)


Broş çok severim fakat bu zamana kadar çok fazla kullanmadım.
Sevgili @minndikko her birimize farklı tasarımlar içeren bir broş hazırlamış.
Bana gelen çok tatlı değil mi ya!

Kokulu taş seven biri olarak ve daha önce bu işlere bulaşmış biri olarak etkinliğimde olmasını istedim ve sevgili @tugbanin_gezegeni bizlere bir sürü kokulutaş,kese ve magnet yollamış.
Kendisi çok tatlı biridir. Özel günlerinizde davetlilere farklı hediyeler sunmak isterseniz mutlaka onunla görüşün çünkü harika fikirleri var :)

Bir konu hakkında kararsız mı kaldınız? Acaba bugün ne giysem? Saçımı nasıl yaptırsam? Bu soruları hepimiz kadın olarak günde milyon kere soruyoruz.
Bizim gibiler için düşünüp bir soru sorma uygulaması yapmışlar. 
Evet evet yanlış okumadınız istediğiniz soruyu sorup altına ister fotoğraf ister yazı ile cevap şıkları ekleyip insanların fikirlerini alabiliyorsunuz.
Sizce de muhteşem bir uygulama değil mi?
İsmi ne derseniz @pollop
Telefonunuza indirip hemen başlayın ve ilk sorunuzu sorun :)

Kolye sever biriyim demiştim etkinliğimizin bir aksesuar sponsoru ise @ayze_dogaltas
Bir sürü değişik tasarımları olan bu sayfada insan kendini kaybedebilir o yüzden dikkat edin benden söylemesi :)
Kahve tonlarını çok seviyorum ve benim şansıma da o renk bir kolye çıktı.

Hama boncugunu bilmeyen var mıdır acaba?
Bende yeni keşfedenlerdenim.
Etkinliğimizin sponsorlarından @imaginehobby_
sizlerde değişik bir şeyler arıyorsanız bakabilirsiniz.


Lavanta kokusunu pek sevemesemde @fosfourluatolye 'nin bizlere yaptığı bu minik lavanta kesesine bayıldım. Çünkü kokusu çok ağır gelmedi. Bir de üzerine hepimizin adını ayrı ayrı yazmış canım benim :)

Yine kolye kolye. Bayılıyorum sanırım sadece aksesuar olarak kolyem olsun başka bir şey istemem.
Tasarım olanlar benim için her zaman farklıdır. Birde kalpli olan favorim oldu.
Sizlerde benim gibi el yapımı doğal kolyeler seviyorsanız @inancamsanat sayfasına mutlaka bakın.

Bizlere testerları ile destek olan @nesliilefarmasi çok teşekkür ederiz :)



Ekoz kozmetiğin bizlere gönderdiği oda kokusunu bir önceki yazıda da yazmıştım okumak isterseniz tık tık

The loli shop hep merak edip denemek istediğim bir şekerdi.
Sağolsunlar bizlere etkinliğimizde yalnız bırakmayıp her birimize bir paket yolladılar.
Tatları birbirinden farklı benim favorim ise portakallı oldu.

Aspire içeceği hakkında yine bir önceki yazımda bahsetmiştim sanırım unuttum ve bir daha çekmişim :)



Sposorlar biter mi? Devamı yine gelecek.
İlk etkinlik detayları olan yazımı okumak için tık tık
Sponsorların ilk part yazısını okumak için tık tık

Tüm firmalara,sayfalara çok ama çok teşekkür ederiz bizleri etkinliğimizde yalnız bırakmayıp ürünlerinden gönderdikleri için.
Şunu da söylemeden edemeyeceğim.
Ben yaklaşık 4 aydır bu etkinlik için bir sürü firma ile konuştum.
Aklınıza gelebilecek her firma ile. Ama bazı firmalar var ki isim asla vermeyeceğim insanı yarı yolda bırakıyorlar. Gönderim yapacağız diyip etkinlik zamanı yaklaşınca hiç bir şekilde size geri dönüş olmuyor.
Etkinlik yapmak sabır istiyor ve bununla ilgili ileri ki zamanda detaylı olarak yazı yazacağım aslında içimi dökeceğim.

Buraya kadar sıkılmadan okuduysanız çok teşekkürler :)
Sevgilerle Duygu.

10 yorum:

  1. hepsi pek şirin güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Nice products with a good value! I love rose-brooch :-)

    YanıtlaSil
  3. Tüm o çabalarına emeğine sağlık canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Really great products ❤❤❤
    Have a nice day!

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel mutlu günlerde kullan canım hepsini :))

    YanıtlaSil